(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Volvo 343 "oude neus" te koop
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2008 17:12 #728068
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 343 "oude neus" te koop
Ik heb nog een oud voorfront voor een 343 liggen. Deze is nieuw en niet eerder gebruikt. Voor degenen die zo'n constructie hebben is het misschien slim een dergelijke zeldzaam frontje op voorraad te hebben. Je weet maar nooit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-09-2008 17:36 #728071
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 343 "oude neus" te koop
met gaatjes voor koplampwissers (onder de koplampen) of zonder?
in geval van 'zonder' heb ik wel interesse!
in geval van 'zonder' heb ik wel interesse!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2008 18:33 #728077
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 343 "oude neus" te koop
En in geval van 'met' heb ik interesse!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2008 23:53 #728137
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Volvo 343 "oude neus" te koop
ow cool, kan ik misschien binnenkort ruilen met een partij 340 hatch GL onderdelen? haha...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-09-2008 10:03 #728152
door V300 register
Ik ben gister avond na mijn werk bij de "Pisgele" volvo 343 L wezen kijken.
zo op het eerste gezicht een aardig auto'tje maar... de raamstijl aan de bestuurderskant is al aardig ver heen, met name de onderste hoek stijl/schermgrens is behoorlijk opgebold en al eens geschilderd ( over de roest heen)
ook de deur heeft een paar hele lelijke plekken die met pisgeel zijn gecamoufleerd
motor loopt mooi, en starte ook snel, vacuum werkt naar behoren, emvk is werkende.
bandjes goed
binnenkant is geen bruin maar zwart interieur ( bank en stoelen) rest wel eng kleurtje maar ziet er nog behoorlijk uit
ergens rond de 175 duizend km's op teller
het neusje is al zo goed als reddeloos verloren aan de bestuurderskant net als de koplampunit.
heb de bodem niet geinspecteerd en de vario niet, heb alleen even vluchtig rond de kriksteunen gevoeld, en dat leek wel in orde.
Ik denk dat ie onder verder ook wel hard is...maar zeker ben ik er niet van.
auto ziet er verder strak uit maar heeft wel fletse plekken in de lak
naar mijn mening niet meer dan ? 400,- voor geven, ondanks de verse apk die ik gezien de vliegroest in de koplamp op de reflector toch iets twijfelachtig vind
zo op het eerste gezicht een aardig auto'tje maar... de raamstijl aan de bestuurderskant is al aardig ver heen, met name de onderste hoek stijl/schermgrens is behoorlijk opgebold en al eens geschilderd ( over de roest heen)
ook de deur heeft een paar hele lelijke plekken die met pisgeel zijn gecamoufleerd
motor loopt mooi, en starte ook snel, vacuum werkt naar behoren, emvk is werkende.
bandjes goed
binnenkant is geen bruin maar zwart interieur ( bank en stoelen) rest wel eng kleurtje maar ziet er nog behoorlijk uit
ergens rond de 175 duizend km's op teller
het neusje is al zo goed als reddeloos verloren aan de bestuurderskant net als de koplampunit.
heb de bodem niet geinspecteerd en de vario niet, heb alleen even vluchtig rond de kriksteunen gevoeld, en dat leek wel in orde.
Ik denk dat ie onder verder ook wel hard is...maar zeker ben ik er niet van.
auto ziet er verder strak uit maar heeft wel fletse plekken in de lak
naar mijn mening niet meer dan ? 400,- voor geven, ondanks de verse apk die ik gezien de vliegroest in de koplamp op de reflector toch iets twijfelachtig vind
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-09-2008 10:06 #728153
door V300 register
ps, ik heb ook nog een Neusje met goede koplamp units er in in de verkoop ( kleur toevallig ook PISGEEL )
neusje is niet roestig.
neusje is niet roestig.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-09-2008 19:53 #728186
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-09-2008 20:07 #728188
door V300 register
Vind het wel mee vallen. Dat punt bij de ramen heb je liever niet moet ik wel eerlijk zeggen...
400 euro ik weet niet met nieuwe apk wat er nu voor geboden word 550 ik zal het er niet aan uitgegeven, maar ik kan me wel voorstellen dat iemand er dat aan wil uitgeven.
400 euro ik weet niet met nieuwe apk wat er nu voor geboden word 550 ik zal het er niet aan uitgegeven, maar ik kan me wel voorstellen dat iemand er dat aan wil uitgeven.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-09-2008 20:46 #728196
door V300 register
kan het ook wel voorstellen hoor.
ik heb de auto niet goed kunnen bekijken en heb er ook niet in gereden , maar van wat ik er van bekeken heb is die 400 wat ik er zelf max voor over zou hebben gezien de staat van het voertuig.... bij goed licht en een brug zal dat mogelijk zelfs bijgesteld worden naar 300......maar als het meevalt 450
ik heb de auto niet goed kunnen bekijken en heb er ook niet in gereden , maar van wat ik er van bekeken heb is die 400 wat ik er zelf max voor over zou hebben gezien de staat van het voertuig.... bij goed licht en een brug zal dat mogelijk zelfs bijgesteld worden naar 300......maar als het meevalt 450
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-09-2008 21:21 #728209
door V300 register
De tijd dat de 343's met "oude neus" in perfecte staat worden aangeboden, is inmiddels al ruimschoots voorbij. Voor de handige sleutelaar/klusser is deze 343 wellicht een leuk opknapproject.
Moderators: Mark Smeets