Volvo 343 "oude neus" te koop
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;67852 schreef : Wow... zo'n auto voor +/- 500-600 euro is als hij echt goed is een koopje!
Vreselijke kleur, maar dat maakt hem juist ook weer geweldig!
Het is juist een geweldige jaren '80-kleur. Bumpertjes netjes behandelen met gekookte lijnolie, eventjes de lak netjes oppoetsen en deze 343 ziet er weer goed uit.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Markvictor;67882 schreef : Hoe rijden jullie deze naar huis? Gewoon over de snelweg? Hoe moet je dat dan doen? Bedoel te zeggen mij zou het niks verbazen als die wagen de afgelopen 10 jaar geen snelweg gezien heeft. Kan die het dan hebben om gelijk weer 120 te gaan?
Heheh, de mijne stond een paar maanden volledig stil en we zijn direct met 130 naar huis gekacheld zonder problemen (en dat dik 200 km!).
Idioot natuurlijk, maar de teller gaf 100 aan. Wisten wij veel dat 'ie afweek...:humor:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat zeg ik ook! Ik zou hem om de kleur (juist) niet laten staan hoor!Stefan;67888 schreef : Het is juist een geweldige jaren '80-kleur.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Trouwens, mocht ik deze auto kopen: moet er bij dit type nog loodvervanger, zoals bij de Volvo 66 die ik een tijdje geleden had? En is het aan te bevelen om bij deze grote rit een additief te gebruiken om motor/brandstofsysteem te reinigen, bijv. Wynn's o.i.d.?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dank voor je antwoord!
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Bouchard schreef : Deze discussie hebben we al eens eerder gevoerd. Renault-motoren, ik dacht tot 2000cc, van na 1960 kunnen kunnen zonder lood(vervangende middelen) prima en zonder schade-gevolgen rijden.
Klopvastigheid heeft te maken met octaangehalte, smering van de klepzetels is voor de 1400, 1700 motoren niet van toepassing.
Het is bekend dat ons anders is verteld, echter had dat economische redenen.