Volvo 343 "oude neus" te koop
- V300 register
- Verbannen
-
Op Speurders.nl staat nog een Volvo 343 DL met het "oude neusje" te koop. Het is een 78'er vario van de tweede eigenaar. Volgens mij is deze auto ook nog niet langsgekomen op dot forum.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Die 2e staat al lang te koop. Ik geloof dat het geen beste was, maar ik heb eigenlijk geen idee. Is te lang geleden...
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;66964 schreef : Dat van die eerste eigenaar zou ik wel ff natrekken. Die 345 van laatst was ook van de ene dag van de 1e eigenaar...
Die 2e staat al lang te koop. Ik geloof dat het geen beste was, maar ik heb eigenlijk geen idee. Is te lang geleden...
Dat was toch een andere grijze 78'er? Deze staat nog steeds op Marktplaats.nl te koop.
- V300 register
- Verbannen
-
- VolvoMafia Walter Saris (GAST)
- Nieuw lid
-
Was de eerste nieuwe auto die de beste man heeft gekocht na diverse Dafjes. Nadat de auto apk-gekeurd is, realiseerde hij dat zijn rijbewijs verlengd moest worden. En dat lukte dus niet meer. Vandaar dat hij best gehecht is aan de 343 en een liefhebber zoekt.
Ik zou 'm graag zelf ophalen maar heb twee auto's met werk staan en heb net de sleutel van ons nieuwe huis gekregen dus heb nog zat geld uit te geven... Daarbij ben ik bang dat ik onder de brug mag slapen als ik met nog een auto thuis kom...
Wie helpt deze auto redden?? Voordat die naar een handelaar gaat via MArktplaats die er vervolgens gas in flikkert en 'm voor 1800 eu te koop aan biedt als oldtimer? Let wel, er zit een jaar apk op! De prijs zit in de buurt van het gebodene, en een aantoonbare liefhebber krijgt absoluut voorang. Dus als je het vakantiegeld nog niet uitgegeven hebt hihihi
Walter
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Vreselijke kleur, maar dat maakt hem juist ook weer geweldig!

LPG er in en lachen maar!
- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-