wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
Maar je richt je eigenlijk dus toch w?l op de 1e categorie die je noemt...
Dit kun je ook duidelijk maken met een vraagprijs natuurlijk. Dan hebben mensen een idee wat ze kunnen verwachten, dat vinden veel mensen belangrijk, en zoeken je daarom wellicht eerder op. In de retail is de prijs een van de sterkste factoren om klanten te trekken, kijk maar naar heel de actiefolders die je in de bus krijgt, 9 van de 10 prijsgericht.
N.o.t.k. zou ik er zelf dan weer niet zo snel bijzetten, ook omdat dit bij Volvo's 300 in alle staten staat, van compleet rot tot concoursstaat. Persoonlijk zou ik dan eerder kiezen voor ?1300, maar onderhandelbaar o.i.d.
Wat jij zegt, daar zit ook zeker wat in hoor, en met je advertentie is zeker niks mis, alleen je maakt het jezelf wel lastig op deze manier...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Wat ik dit weekend ga doen? Weer aan school werken als ik klaar ben met de laatste Doctor Who aflevering verwerken.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Morgen Doctor Who kijken en aan m'n verslag schrijven. Misschien nog een deur vervangen of wat kleiner sleutelwerk doen.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Morgen het laatste project opleveren, dan thuis bijslapen (vorige nacht doorgehaald en deze nacht belooft ook niet al te veel rust), en 's avonds naar PophotSpot in Den Haag. Vriend van me heeft een wedstrijd van PALM gewonnen en dat belooft een zekere hoeveelheid alcohol. Zaterdag ergens thuis zien te komen, weer eens bijslapen en dan naar mijn ouders waar ik zondag een feestje van heb. Met een beetje geluk zondagavond nog een foto van een vervangen hatchback.
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
General Custom;216931 schreef : Ik ga dit weekend vieren dat pa en ma een weekend weg zijn
OOOOOOOOOOOOOJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:humor:
- V300 register
- Verbannen
Jannick;216936 schreef : Haha, werd eergisteren nog gevraagd of ik zin had om mee te gaan daarnaartoe.
Ik zag laatst op FB dat je ook al bij Extrapool komt. Daar ben ik ook wel eens te vinden.