wat ga jij dit weekend doen?
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Met twee lange koffiepauze's, een printerprobleem en het vervangen van de ophangbalk en daarom het verplicht leeg laten lopen van de tank (er zit een boutje precies onder de vulslang) toch nog maar net over de 4 uurtjes mee bezig geweest. Lekker soepel rijden nu joh 80 in de 5 met minder dan 2000 toeren. Kicken.
- V300 register
- Verbannen
Verder ga ik dit weekend vooral mijn verjaardag vieren
- V300 register
- Verbannen
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Bart Manders;210645 schreef : was die bak van die GLT kapot?
die was inderdaad slecht. er is lang met een niet geheel ontkoppelende koppeling gereden. van 1->2 ging pas lekker als alles opgewarmd was. van 3->2 was onmogelijk tot je stilstond. Alle andere versnellingen zijn prima, geen gejank uit de bak.
Erik heeft hem nu liggen, met beugel.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Niet gefixt: verkoop 360
niemand interesse?
- V300 register
- Verbannen
powerflux;216657 schreef : Niet gefixt: verkoop 360
niemand interesse?
Misschien scheelt het als je er een richtprijs bij zet Floris, dan weten mensen wat ze ongeveer kunnen verwachten...
Het is trouwens wel een mooie auto! Alleen jammer dat ik geen museum heb
- V300 register
- Verbannen
?300 kost het ding. Loopt goed, rijdt goed, en ziet er goed uit. Wat de prijs drukt is dat het frame waarschijnlijk al 15 jaar oud is of zo. Mooi speelgoed om van en naar de stalling van de 340 te crossen :yesyes:
Eigenlijk, als je gaat vergelijken, is het misschien wel net zo'n cult-ding als een 340. Onderschat, betrouwbaar, goedkoop, en vroeger zag je ze overal. Nu is een mooi exemplaar redelijk zeldzaam, en beginnen mensen het een leuk ding te vinden
- Floris Schropp
- Nieuw lid
General Custom;216658 schreef : Misschien scheelt het als je er een richtprijs bij zet Floris, dan weten mensen wat ze ongeveer kunnen verwachten...
Het is trouwens wel een mooie auto! Alleen jammer dat ik geen museum heb
Klopt. Het is een fijne wagen.
Maar..
A)
- zet ik 1300 neer, dan komt niemand, want dat is te veel in het huidige oldtimerklimaat. ookal valt 'ie binnen de kwart-mrb regeling. Het wordt betaald voor 300's, maar niet snel. Buiten de club zijn ze gewoon t? onbekend en onbemind.
- zet ik 750 neer, dan komt niemand, want ze verwachten een hoop werk. Onzin. Ik doe niet aan mooie praatjes, maar 750 euro is 340-met-werk-terretorium. Mijn wagen is beter dan dat.
- zet ik 350 neer, dan komt er altijd iemand. Maar die gaat er mee crossen. en bovendien is dat bedrag ronduit een belediging voor elke GLT waarmee dagelijks gereden wordt.
Ik wil iemand die echt komt kijken wat het is, en ook specifiek een bijzondere 300 zoekt. En daarna gaan we wel praten over de kosten, ik ben flexibel in dat opzicht, als het gevoel maar goed is. En dat soort mensen krijg je alleen als je een open advertentie hebt, al gaat het dan ook heel erg traag.
Ik ben gewoon een crappy verkoper