wat ga jij dit weekend doen?
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
volvo freak;204036 schreef : ik sta in twijfel..vario vervangen door een schakelbak?
vario houden. ondanks wat meer geluid, toch heerlijk comfortabel. 1 pedaal voor vooruit en meer heb je niet nodig.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
variomatic is inderdaad comfortabel :yesyes:..erik van o is al gemaild voor de onderdelen..wel te verstaan de schakelbakonderdelenpowerflux;204044 schreef : vario houden. ondanks wat meer geluid, toch heerlijk comfortabel. 1 pedaal voor vooruit en meer heb je niet nodig.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

:worship::worship::worship::worship::worship::worship:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
En hoe meer ik dr over na denk hoe meer dat een 360 2,0 met vario een aanlokkelijke optie is of lijkt en nou zeg nou niet dat dat niet kan....ik heb eigenlijk al te veel werk ................ oh nee hellllllup my fantasy drives me crazy! Impossible is a challenge...........wat een kut lijfspreuk...........kan ik dit morgen nog wissen?
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;204067 schreef : variomatic is inderdaad comfortabel :yesyes:..erik van o is al gemaild voor de onderdelen..wel te verstaan de schakelbakonderdelen
Ga je schamen, Jeroen! :no:
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ga vrijdag Boris mentaal en technisch bijstaan tydens de race in Zandvoort.....en daar kijk ik nu al naar uit! Is al weer veel te lang geleden dat ik in de paddock ben geweest...................!
- J. Ruiter
- Verbannen
-
voor straf in de hoek..:cry2:Dutchie;204098 schreef : Ga je schamen, Jeroen! :no: