wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-Vrijdagavond carnaval vieren met vrienden yeehaa!
-Zaterdagmiddag poging doen tot werken, en mezelf afvragen waarom ik in hemelsnaam zoveel gezopen heb :hmmz2: 's Avonds ga ik misschien n?g een keer carnaval vieren, ligt eraan wat het vrijdag heeft gekost en of ik mezelf weer een beetje een mens voel
-Zondag ga ik met familie naar de optocht kijken, en zitten treuren dat ik w??r niet bij een V3C-evenement kan zijn :no: Hoe graag ik het ook wil, er is altijd wel een reden dat ik niet kan...
-Maandag lekker een dag vrij, en dus weer een carnavalsoptocht.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Joris;194684 schreef : Zaterdag avond ga ik mijn 20ste verjaardag vieren! geen tiener meer, moet me volwassen gaan gedragen
Dat moeten we allemaal een keer worden, als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat ik er zelf niet zo naar uitkijk om 20 te worden.
Als je onder de 20 bent dan mag je stomme dingen doen, maar boven die leeftijd wordt dat toch minder voor mijn gevoel... En ik doe graag stomme dingen
Toch gefeliciteerd met je verjaardag!
- Mark Smeets
- Moderator
Zaterdag eerst om 6 uur 's morgens al werken.. 's avonds opstap en dan zondag een poging doen tot Haarzuilens te komen. Daarna misschien nog door naar Flevoland om een M90 op te halen, en dan weer snel terug naar Limburg voor de volgende avond carnaval.. druk druk
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;194689 schreef : Bah en dan wordt ik al bijna 22... ik vond trouwens 19 al niet meer leuk, want daarvoor mocht je elk jaar nog iets meer. Met 16 drinken, met 18 autorijden, etc.. daarna wordt je alleen nog maar oud
De troost: vanaf je 21ste mag je gaan brassen met creditcards
Dan moet je weer even wachten tot je 40 bent zodat je een Ferrari kunt kopen, en tot je 67ste om te stoppen met werken :+
Damn, wat krijg ik zin om deze zomer met de Volvo naar Spanje te rijden nu ik nog 19 ben en stomme dingen mag doen :yeah:
- Mark Smeets
- Moderator
General Custom;194690 schreef : De troost: vanaf je 21ste mag je gaan brassen met creditcards
Vind ik geen voordeel.. Ik kan zelfs niet rood staan op mijn gewone rekening, heb ik laten blokkeren. Als je het geld niet hebt voor spullen, dan moet je ze niet kopen.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Floris Schropp
- Nieuw lid
lekker sportief, zo'n 1.4
- V300 register
- Verbannen
- Floris Schropp
- Nieuw lid
powerflux;194748 schreef : zometeen een andere uitlaat ophalen en monteren. de huidige is in de bocht naar de einddemper finaal doormidden..
lekker sportief, zo'n 1.4
gedaan. mooie bosal gescoord
lekker stil, zo'n 1.4 :+