wat ga jij dit weekend doen?
- Wouter Borsje
- Premium lid
Wouter76;198197 schreef : In de wijk waar ik nu nog op zaterdag de post bezorg staat ook een heel oude Peugeot uit zo'n beetje het zelfde tijdperk als die van jouw tante, daar word werd mij verteld nog steeds regelmatig in gereden en staat ook buiten geparkeerd.
Bij deze de foto's die ik vanmiddag gemaakt heb, ook een 404:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
best grappig, hier in de buurt heeft ook bijna een jaar een oude Golf gestaan. Nooit van z'n plek geweest. Gewoon apk e.d., zag er ook nog prima uit. Wel helemaal groen uitgeslagen en compleet verspocht van binnen (waarschijnlijk toch ergens een roestgat).
blijft apart...
- V300 register
- Verbannen
We gaan nog een keer een tocht doen met een kennis van 'm die een DS heeft, toch leuk dat auto's zo verbroederen.
- V300 register
- Verbannen
Dat is er de laatste maanden ernstig bij ingeschoten en is nu echt wel ffff nodig.Aangezien het turboproject momenteel geen aandacht nodig heeft kan en moet t nu maar ffff.
Dat is een heel ritueel trouwens.Ik noem dat altyd "rondjes lopen".Hier wordt er altyd om gelachen want ze begrijpt t niet.Ik eigenlijk zelf ook niet haha maar t werkt goed.Aangezien 't 'n relatief kleine ruimte is moet ik woekeren met de ruimteen ga ik dus voor de voet weg opruimen en verplaatsen.Duurt meestal een uurtje of 2 en dan ineens is alles opgeruimd!
Maurits Cassee;198542 schreef : M'n buurman heeft ook een 404 die er nog h??l strak uitziet, alsof ie zo uit de showroom is komen rollen. Hij heeft een 340 gehad dus is helemaal in z'n sas met mijn 360 als uitzicht
We gaan nog een keer een tocht doen met een kennis van 'm die een DS heeft, toch leuk dat auto's zo verbroederen.
Ik ken toevallig 2 fanatieker DS rijders in haarlem, weet je wat ze naam is?
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V300 register
- Verbannen
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- J. Ruiter
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen