Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
9 vd 10 keer gaan ze ook naar rechts als ik er voorbij ben gegaan via de rechterbaan...
Maar je hebt gelijk, officieel moet je dan van uiterst rechts naar uiterst links slingeren en daarna weer terug.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ja, het is behoorlijk slingeren. Maar daar heeft Volvo de eland test voor uitgevonden toch?volvofiel;208650 schreef : al dat geslinger?
9 vd 10 keer gaan ze ook naar rechts als ik er voorbij ben gegaan via de rechterbaan...
Maar je hebt gelijk, officieel moet je dan van uiterst rechts naar uiterst links slingeren en daarna weer terug.

Alleen wanneer het wat druk is is het niet te doen, dan ga ik er ook gewoon rechts langs :f
Dat zijn van die stukken waar je gewoon rechts moet inhalenLucluc;208652 schreef : Ook in de spits op de A50 tussen Eindhoven en Nijmegen rijdt 70% hutje mutje links en rij ik praktisch in m'n eentje rechts. En haal zo heel veel rechts in, omdat de links rijders meer remmen dan gasgeven. Kuddedieren, ik snap ze niet.

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Rijden terwijl het rijbewijs is ingenomen is geen kwestie van een acceptgiro van 1500 euro van het CJIB en klaar, dat is een misdrijf. Bovendien zou met 200 euro het ten onrechte parkeren op een invalidenparkeerplaats juist goedkoper worden (het is nu 340 euro).
- V300 register
- Verbannen
-

Alles gaat via internet en alleen als je een garagebedrijf hebt. Nou hebben we de Brezan natuurlijk ook maar die kan regelmatig spullen niet leveren en is een stuk duurder. En de Gami om de hoek kan natuurlijk ook altijd nog, aardige gasten maar prijzen waar je regelmatig stijl van achterover slaat

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Deze twee Panda's , de rode gaat er binnenkort uit in verband met aanschaf van de 340