Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-11-2012 08:24 #917968
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Ffff 'n algemene tip naar aanleiding van dit yerhaal. Zorg dat je foto's maakt....VEEL foto's en wel voor dat de voertuigen verplaatst worden . Maak vooral van de hele situatie waar de hele omgeving duidelijk op staat. Zorg dat je duidelijk de schade en kentekens in beeld hebt,dus ook en vooral van de tegenpartij zodat later niet meer schade geclaimd kan worden als die,die wat bij het ongeval ontstaan is.
Wat betrreft het schadeformulier... . Zorg altyd dat het volledig ingevuld EN door beide partijen ondertekend wordt. Als er geen getuigen zijn laat dan het betreffende vak niet leeg maar schrijf daar groot en duidelijk "geen getuigen" . Op die manier voorkom je dat er achteraf nog een getuige opgevoerd kan worden.
Dit komt puur uit eigen ervaring zowel prive als tydens de ongeveer 3500000 km die ik beroepsmatig achter de kiezen heb. Het heeft mij in 2 gevallen vrij gepleit en 1x ervoor gezorgd dat ik mn schade in 2e instantie toch volledig betaald kreeg. Aangezien iedereen tegenwoordig wel n handy met camera heeft hoeft foto's maken geen probleem te zijn.
Tot slot....als je er met de tegenpartij uit kunt komen en de voertuigen nog mobiel zijn,dan heeft het geen nut de politie er bij te halen. Maarrrrrrrr...als je het vermoeden hebt van drugs of alcohol gebruik,of wanneer de tegenpartij moeilijk gaat doen...altyd politie bellen!
Wat betrreft het schadeformulier... . Zorg altyd dat het volledig ingevuld EN door beide partijen ondertekend wordt. Als er geen getuigen zijn laat dan het betreffende vak niet leeg maar schrijf daar groot en duidelijk "geen getuigen" . Op die manier voorkom je dat er achteraf nog een getuige opgevoerd kan worden.
Dit komt puur uit eigen ervaring zowel prive als tydens de ongeveer 3500000 km die ik beroepsmatig achter de kiezen heb. Het heeft mij in 2 gevallen vrij gepleit en 1x ervoor gezorgd dat ik mn schade in 2e instantie toch volledig betaald kreeg. Aangezien iedereen tegenwoordig wel n handy met camera heeft hoeft foto's maken geen probleem te zijn.
Tot slot....als je er met de tegenpartij uit kunt komen en de voertuigen nog mobiel zijn,dan heeft het geen nut de politie er bij te halen. Maarrrrrrrr...als je het vermoeden hebt van drugs of alcohol gebruik,of wanneer de tegenpartij moeilijk gaat doen...altyd politie bellen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-11-2012 21:34 #918400
door V300 register
Even gekke vraag misschien, maar zit er aan de achterkant van een sedan geen sleepoog? Ik heb zojuist iemand geholpen die heel gevaarlijk stil stond op een drukke weg. Ik kon in het donker niet snel een sleepoog vinden, dus heb de kabel maar rond de bladveer gedaan. Heb daarmee wel de kabel bijna stuk getrokken, helaas, maar de man met baby in de auto staat nu in ieder geval op een veilige plek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2012 21:42 #918402
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Thread zonder onderwerp :D
Er zou inderdaad rechtsachter op de chassisbalk een sleepoog moeten zitten. Zelfde plek als de uitlaat, maar dan gespiegeld. Echter zijn ze niet enorm sterk. Het is wat voorbarig, maar misschien mis je hem al. Heb je een trekhaak, gebruik die dan - ik heb het ook al doende geleerd.. :no:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-11-2012 23:10 #918403
door V300 register
Heb geen trekhaak en op de plek die jij beschrijft zit bij mij de lpg-vulopening. Morgen zal ik ff checken bij daglicht. Ik moest snel handelen, want die auto stond ?cht gevaarlijk, midden op een drukke 4-baans weg.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2012 08:10 #918404
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D
Hoi J.L. Strakke actie. Er moet een sleepoog zitten. Als je wilt kunnen we volgend jaar er wel een paar sleepogen bij lassen. Bijvoorbeeld aan de linkerkant.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2012 09:08 #918405
door V300 register
links is geen plaats Erik,daar komt de uitlaat onder de auto uit op die plaats!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2012 19:48 #918411
door V300 register
Zit rechtsonder inderdaad, eigenlijk strak achter het plaatwerk dus je moet wel even op de knietjes!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2012 20:50 #918413
door V300 register
Lucluc en de Thunderbirds. 360 to the rescue! Helemaal goed. Top actie
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2012 23:48 #918419
door V300 register
Geen idee hoe ik dat oog gisteren heb kunnen missen. Oeps
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-11-2012 08:14 #918422
door V300 register
ik zeg... Hans Anders,Pearle,Eyewisch Groeneveld of 'n plaatselijke neusfietsenfrits........keuze genoeg:humor:
Ach ja,de volgende keer weet je 'm te vinden he.
Ach ja,de volgende keer weet je 'm te vinden he.
Moderators: Mark Smeets