Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Erik;244256 schreef : Is TVM de uiteindelijke verzekeraar of tussenpersoon?
Voor zover ik kan nagaan de uiteindelijke. Ze doen voornamelijk transport en groot spul, staat ook regelmatig reclame van ze op de achterkant van een vrachtwagen. Ben daar terecht gekomen via OVHV, maar die bestaan niet meer. TVM heeft het bestand van OVHV toen overgenomen dus ik heb geen tussenpartij.
- V300 register
- Verbannen
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/16903398_1241710105943762_7428489377303814031_o.jpg?oh=6ff44a726c40fd65ec952ccb6625ca9b&oe=59472441
Een NOS 340-GLE kofferbakembleem. Zoiets kom je nóóit meer tegen en wat zal die mooi staan als de Millionaire nog eens gerestaureerd is. Het is van weinig financiële waarde en iedereen verklaard me voor gek, maar ik ben helemaal in mijn nopjes met deze vondst. Net als de NOS badge voor op het dashboardkastje, wat ik inmiddels toch alweer even in bezit heb, was dit zo'n item waar ik al jaren op zit te wachten en eigenlijk de hoop al van had opgegeven om er nog ooit een te vinden. :w00t:
- Steven340
- Nieuw lid
Maar een nieuwe badge voor op het dashboard kastje? Die zijn toch per millionaire uniek? i.v.m. met het nummer dat erop staat?
- V300 register
- Verbannen
Steven340;244366 schreef : Maar een nieuwe badge voor op het dashboard kastje? Die zijn toch per millionaire uniek? i.v.m. met het nummer dat erop staat?
Klopt, mijn 340 Millionaire heeft geloof ik nummer 114.
Badge nummer 4 is nooit geplakt geweest, die ligt hier nog als nieuw met ongebruikte ongeplakte tape op de achterkant. Waarom die badge nooit gebruikt is? Geen idee... misschien had dit "340-GLE"-embleem ook wel op die auto moeten komen, wie weet.
- Mark Smeets
- Moderator
General Custom;244369 schreef : Klopt, mijn 340 Millionaire heeft geloof ik nummer 114.
Badge nummer 4 is nooit geplakt geweest, die ligt hier nog als nieuw met ongebruikte ongeplakte tape op de achterkant. Waarom die badge nooit gebruikt is? Geen idee... misschien had dit "340-GLE"-embleem ook wel op die auto moeten komen, wie weet.
In het buitenland zijn er ook 340GLE's geweest. Dus deze badge is minder zeldzaam dan die voor het dashboard kastje. Daarnaast maakt Volvo er altijd meer dan dat er op auto's geplakt worden.
Ik snap je vreugde wel heel goed. Ik heb ook een NOS badge '760 turbo'. Was ik toen ook heel blij mee, zeker omdat Kelsey hem op marktplaats had gevonden en als verrassing had gekocht