Thread zonder onderwerp :D
- Wouter Borsje
- Premium lid
Ennehhh....ploattes?
Het is dat de wegenbelasting aardig hoger is en ze aardig een slokske lusten, en ik daarvoor niet in de financi?le positie ben anders had zo'n 940 zeven jaar geleden ook een goede optie geweest.
Heel veel (rij) plezier ermee!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Ik zal tzt een topic openen. Moet ook nog even de distributie wisselen (kosten +/- 60 euro, ik heb het nu al zo vaak gedaan dat 2 uur werk zeker genoeg is). En natuurlijk de olie, koelvloeistof en misschien nog wat kleine dingetjes.
Moet wel even kijken naar een eventuele tweede oliekoeler. Er zit standaard een oliekoeler in maar als ik met mijn caravan naar Zuid-Frankrijk ga is een tweede geen straf. Wordt zelfs aangeraden door Volvo. Staat tegenover dat mijn Kipje maar een kilootje of 700-750 weegt (beladen).
Misschien zit er al wel een tweede oliekoeler in. We zien wel. En anders tover ik er ergens eentje vandaan.
Na de proefrit heb ik nog gauw deze foto kunnen maken. Er zit een poepje boven het knipperlicht. Verder is de auto qua exterieur als interieur onberispelijk. Wel ??n puntje: de hemelbekleding laat los (maar dat hebben ze echt allemaal). Maar dat is het dan ook.
Voorsteltopic komt tzt
- V300 register
- Verbannen
En zo'n caravan van 750 kilo moet ie makkelijk kunnen hebben!
- Wouter Borsje
- Premium lid
Neem je hem mee naar de BBQ dit jaar of een sleuteldag ergens?
...toch minstens even een stukje (mee)gereden hebben...
- V300 register
- Verbannen
- Steven340
- Nieuw lid
- 16673-dummy
- Nieuw lid
ben van plan om heel wat kilometers te gaan maken, dan vind ik comfort erg belangrijk. Verbruik zal elkaar niet veel schelen. Met de caravan erachter zuipt de 360 evengoed 1:8 :+
En die airco he
- V300 register
- Verbannen
Even met het nietpistool aan de slag en het hemeltje hangt weer goed :+
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Er zit geen open dak in, dus ik denk dat ik er tzt gewoon een mooi hemeltje in zet. En als de stof toch gaat loslaten, trek ik de hele zooi eruit.
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;236413 schreef : .. Echter is de stof gekrompen o.i.d., langs de rand trekt het helemaal terug. ..
Misschien is de auto ooit te heet gewassen? :f