Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Beste Oldtimer liefhebber!
Inmiddels zijn de opnames van de nieuwe tv-serie Baantjer in volle gang. Omdat alles zich afspeelt in de jaren 80 ben ik opzoek naar een aantal vette wagens! Heb jij er zo een en lijkt het je leuk om jou auto terug te zien in de serie? Stuur me even een PM of mail naarDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
De opnames zijn in april/mei in Amsterdam en Leiden. Intresse? Ik hoor het graag!! Er is een kleine onkostenvergoeding beschikbaar en natuurlijk een kijkje op de set!
Groet!
- Steven340
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Ik heb ook wel eens getwijfeld om m'n 343 in te schrijven bij een castingbureau voor klassieke voertuigen. Er worden de laatste jaren regelmatig Nederlandse films gemaakt die zich in de jaren zeventig/tachtig afspelen.
- V300 register
- Verbannen
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
- Mark Smeets
- Moderator
- V300 register
- Verbannen
Misschien moet ik maar eens een showroom topic openen, want zo onderhand heb ik hem ook volgestouwd met opties en accessoires.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Nu staat er een dikke diesel voor en dat gaat nog 10x beter
- V300 register
- Verbannen
Eigenlijk ben ik op zoek naar een leuk laagdrempelig oldtimerblad, bij voorkeur niet merk-specifiek maar een mix van klassieke auto's en motoren van alle leeftijden. Iets met foto's en wat ook voor niet-kenners wel lekker wegleest, zoals bijvoorbeeld de Volvoice. Het hoeft niet eens heel dik te zijn of vaak uit te komen, gewoon leuk om cadeau te geven.
Iemand toevallig nog leuke ideeën?