ook voor roestpreventie en laswerk
Motor Ventilatie
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-07-2005 21:58 #654769
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Motor Ventilatie
Goeie morgen,
Ik heb een Supergeile 360 2 liter gls (veel chroom) maar wat het geval is, ik ben op zoek naar het winter pakket. dus dat houd in. Een buitenjaloezie voor de achterruit en een luchtinlaat voor de moterkap. en een set verstralers. Allemaal orgineel van volvo. Ik weet dat het bestaat, want ik heb de folder uit 1984. weten jullie toevallig waar je dit kan halen?
Met de meest vriendlijke groeten, Peter
Ik heb een Supergeile 360 2 liter gls (veel chroom) maar wat het geval is, ik ben op zoek naar het winter pakket. dus dat houd in. Een buitenjaloezie voor de achterruit en een luchtinlaat voor de moterkap. en een set verstralers. Allemaal orgineel van volvo. Ik weet dat het bestaat, want ik heb de folder uit 1984. weten jullie toevallig waar je dit kan halen?
Met de meest vriendlijke groeten, Peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-07-2005 22:06 #654770
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Motor Ventilatie
Zo'n sneeuwkap is niet zo moeilijk te vinden, die worden soms te koop aangeboden of je moet op de sloop gaan neuzen.
Die achterruitjaloezie... onvindbaar. Die dingen zijn wel zo zeldzaam en zo gewild...
Als ik er een vind hou ik het stil tot ik hem zelf gekocht heb. ;-)
Bedoel je de mistlampen onder in de voorspoiler of verstralers voor op de bumper?
Mistlampen zijn ook te vinden op sloperijen of hier als iemand een setje aanbied...
Die achterruitjaloezie... onvindbaar. Die dingen zijn wel zo zeldzaam en zo gewild...
Als ik er een vind hou ik het stil tot ik hem zelf gekocht heb. ;-)
Bedoel je de mistlampen onder in de voorspoiler of verstralers voor op de bumper?
Mistlampen zijn ook te vinden op sloperijen of hier als iemand een setje aanbied...
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-07-2005 22:21 #654771
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Motor Ventilatie
Hoi Peter,
Plaats even een 'advertentie gevraagd' voor de onderdelen. Zoals Jeroen al zegt kun je een sneeuwkap wel redelijk makkelijk vinden. Mistlampen heeft iemand misschien ook nog wel liggen. De achterruitjaloezie is een zeer mooie maar zeer zeldzame accesoire. Ik denk dat veel mensen er een willen, ik in ieder geval wel. Ik geloof dat er in Nederland een rondzwerft.
Verder heb je een mooie auto zo te zien! Mooi in conditie blijven houden dan kun je er nog lang van blijven genieten.
Je kunt je trouwens wel even registreren voor het forum. Je kan ook lid worden van de club als je daar interesse in hebt. We hebben een hoop te bieden wat misschien interessant kan zijn.
Plaats even een 'advertentie gevraagd' voor de onderdelen. Zoals Jeroen al zegt kun je een sneeuwkap wel redelijk makkelijk vinden. Mistlampen heeft iemand misschien ook nog wel liggen. De achterruitjaloezie is een zeer mooie maar zeer zeldzame accesoire. Ik denk dat veel mensen er een willen, ik in ieder geval wel. Ik geloof dat er in Nederland een rondzwerft.
Verder heb je een mooie auto zo te zien! Mooi in conditie blijven houden dan kun je er nog lang van blijven genieten.
Je kunt je trouwens wel even registreren voor het forum. Je kan ook lid worden van de club als je daar interesse in hebt. We hebben een hoop te bieden wat misschien interessant kan zijn.
- van Strik
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-07-2005 13:29 #654772
door van Strik
Beantwoord door van Strik in topic Motor Ventilatie
Ik zal komwende maand in ieder geval even op de sloop in Zweden kijken, zit een paar dagen daar. Verstralers zijn wel te vinden, dat zijn dezelfde als ook geleverd zijn voor de 700-serie (dus degenen die voor de grille staan), mistlampen zijn standaard op de GLT en dus wel op de sloop hier te vinden, hoewel behoorlijk populair.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-07-2005 09:28 #654773
door V300 register
Willem: Sneeuwkapje! Als je die ergens tegenkomt, zou ik hem dan voor mezelf mogen reserveren? (mits de prijs natuurlijk niet belachelijk wordt...)
- van Strik
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-07-2005 09:30 #654774
door van Strik
Beantwoord door van Strik in topic Motor Ventilatie
Ik beloof niets, behalve dat ik meeneem wat interesant genoeg lijkt en de juiste prijs heeft. Ik hoef er niet aan te verdienen, maar heb geen idee wat ik tegenkom in Zweden en wat dan de prijs is.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-07-2005 22:23 #654775
door V300 register
Als je er toevallig eentje tegenkomt en je die meeneemt ben ik blij! Zo niet, dan vind ik er vast later nog wel eentje.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-07-2005 23:05 #654776
door V300 register
DAF kennissen van ons zijn vorig jaar naar zweden geweest ff een DAF Kalmar halen.
Je vind in Zweden dus wel zeldzame artikellen.... Je moet het wel zelf van de slopers demonteren. Heb de vele foto's gezien van de sloperijen daar en er staan leuke auto's op de sloop.
Je vind in Zweden dus wel zeldzame artikellen.... Je moet het wel zelf van de slopers demonteren. Heb de vele foto's gezien van de sloperijen daar en er staan leuke auto's op de sloop.
Moderators: Mark Smeets