Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nabespreking sleuteldag Leidschendam 7 Juni 2014

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2014 15:21 #948418 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Nabespreking sleuteldag Leidschendam 7 Juni 2014
bobines zijn uitwisselbaar.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
09-06-2014 15:25 #948420 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Nabespreking sleuteldag Leidschendam 7 Juni 2014
Voor zover ik weet zijn de bobines tussen de diverse uitvoeringen van de renix uitwisselbaar, deze zorgt puur voor de spannings verhoging (trafo)

De electronica in de renix zelf is verantwoordelijk voor de ontstekingscurve.

• Steven340
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2014 15:57 #948425 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Nabespreking sleuteldag Leidschendam 7 Juni 2014
Toen ik mijn ging vervangen had ik alleen op de sloop gekeken naar een zelfde motor als de mijne (B14.4E) en daar de renix van uit gesloopt, neem aan dat alle renixen het zelfde zijn van de B14 motoren, of in ieder geval van alle soorten B14.4x

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-06-2014 16:24 #948426 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking sleuteldag Leidschendam 7 Juni 2014

Wouter76;229659 schreef : Voor zover ik weet zijn de bobines tussen de diverse uitvoeringen van de renix uitwisselbaar, deze zorgt puur voor de spannings verhoging (trafo)

De electronica in de renix zelf is verantwoordelijk voor de ontstekingscurve.

^ dit! ^

:tinkering:

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2014 08:23 #948486 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Nabespreking sleuteldag Leidschendam 7 Juni 2014
Foto's in origineel formaat gaarne -> Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

• Robbert Jan Veraa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2014 08:45 #948488 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Nabespreking sleuteldag Leidschendam 7 Juni 2014

Wouter76;229588 schreef :

Ik ben blij dat er iemand eindelijk dit zeldzame accessoire op de foto :photo: heeft vastgelegd; de 'pocketmonteur' :tinkering: die je naast het reservewiel in de motorruimte kunt leggen. :yummie: :yummie:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2014 09:16 #948597 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking sleuteldag Leidschendam 7 Juni 2014
Even een klein vraagje tussendoor: Op de sleuteldag wees Anjo me op een terugslagklepje in de vacuumleiding naar de regeling van de recirculatieklep. Nu hoort daar volgens mij inderdaad een terugslagklepje, maar degene die er nu tussen zit heeft wel een ?rg groot drukverschil nodig om open te gaan - wat hij dus ook niet doet. Ik meen me dat dingetje ook te herinneren in een ruitensproeierslang...

Weet iemand wat voor terugslagklepje daar tussen h??rt, en waar ik zoiets zou kunnen krijgen?

Oh ja, het te los passende vacuumslangetje en het slangetje naar de MAP-sensor zijn aangepast, bedankt voor het opmerken Anjo :D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC