- Berichten: 111
Nabespreking sleuteldag Leidschendam 7 Juni 2014
- Wouter Borsje
- Premium lid
elpee;229567 schreef : Ik was superblij dat ik niet thuis was want in Twente(voorbij Deventer en boven de Achterhoek) was het drukkend warm. Hierdoor ging de halve liter Warsteiner uit Duitsland er goed in.
Iets wat mij ook opviel, en de temperatuurmeter in de auto klom ook gestaag op weg terug naar het verre oosten.
Bij thuiskomst dacht ik ook, hm lekker biertje zou er wel ingaan, maar die heb ik ff niet in de koelkast staan :snif:
eipmiw;229568 schreef : Geringe blunder Andre.
Ik ken twee ergere.
Op nummer twee: Wouter B. die de variokap-rand ondersteboven probeert te monteren.
Onbetwist op nummer 1: ik zelf die mijn auto zonder olie naar buiten rij......
Gelukkig is er geen schade aangericht....
Laurens: "die kap mut andersom Wouter" Ikke: "nehhh ech nie" , dit maal 3.
Toen....het realisatie momentje...euhh ja andersom is wellicht toch enigzins praktischer...:woops:
En ja Wim, jij hebt ter plekke bewezen dat een 1400-tje ook een reuze taai blokje is, alle omstanders waren volgend mij best opgelucht dat er geen gekke geluiden te horen waren na de eerste start.
En uit jouw schrijven maak ik vooralsnog op dat je zonder problemen te Oss bent geraakt.
Mijn bijdrage aan de aftermath volgt nog, eerst wat fotootjes uitzoeken en hier en daar licht bewerken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Dante, mooi om te zien dat je CVT nu w?l werkt zoals het hoort. Scheelt een hoop herrie en benzine. Ik geloof dat je auto vrij goed bevonden was?
Jan, vergeet niet om de nummers op de Renix te controleren voor je een andere plaatst. Maar het is wel duidelijk dat de jouwe aan vervanging toe is. Het trafo-pakket/bobine was ook enigszins opgezet.
Andr?, de volgende keer nog n?t wat meer zelfkastijding toepassen en dan kom ik je ook helpen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
powerflux;229582 schreef : Jan, vergeet niet om de nummers op de Renix te controleren voor je een andere plaatst. Maar het is wel duidelijk dat de jouwe aan vervanging toe is. Het trafo-pakket/bobine was ook enigszins opgezet.
Zal ik zeker doen. Ik kijk zo even of die van Streepje toevallig beter is. Zo ja dan gaat die er in totdat ik een andere heb. Het was leuk om Hilde-Lotte bezig te zien met de wagens. Al doende leer je.
Zo even op zolder neuzen of ik niet heel toevallig nog een passende radio voor Lijntje heb. Zat Volvo radio's, maar volgens mij allemaal met een verkeerde stekker.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
- Berichten: 111
Met een paar nieuwe mensen kennis gemaakt, waaronder Steven en Dante.
En daarnaast weer een leuke groep van bekende clubleden.
Ik mocht al lekker vroeg de brug op van Anjo, en heb daar de vacu?mslangen van de cvt vervangen.
De foto's daarvan zal ik even in mijn eigen topic zetten.
Daarna Ton even op weg geholpen met het vervangen van de deurgreep rubbers:
En wat sfeerplaatjes van die dag:
Daarnaast nog een aantal foto's weten te maken van de 'operatie carterpakking' die Colin aan het uitvoeren was bij zijn 343, wie weet net genoeg materiaal om er een kleine how-to van te maken.
Volgend jaar graag weer!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Adaf55;229565 schreef : Was een zeer geslaagd dagje.
Allen bedankt voor de hulp; het lenen van gereedschap en RJ bedankt voor het verbinden.
Alleen jammer dat ik de besmettelijke autoliefde niet heb kunnen verhelpen....:f
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
powerflux;229582 schreef : Jan, vergeet niet om de nummers op de Renix te controleren voor je een andere plaatst. Maar het is wel duidelijk dat de jouwe aan vervanging toe is. Het trafo-pakket/bobine was ook enigszins opgezet
De bobine is los te vervangen. Als de connectoren nog goed zijn, de contactlippen waarmee de unit de bobine aanstuurt, en de vacuumbalg niet lek is (+ de voorontsteking op vacuum werkt) is er geen enkele reden om een renix unit weg te gooien.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
- Berichten: 111
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ik ben normaal ook wel van de foto's, maar werd goed door Wouter bezig gehouden & bijgeschoold dat ik niet eens van m'n eigen CVT of opengeschroefde EMVK foto's heb gemaakt... :woops:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Wouter;229622 schreef : De bobine is los te vervangen. Als de connectoren nog goed zijn, de contactlippen waarmee de unit de bobine aanstuurt, en de vacuumbalg niet lek is (+ de voorontsteking op vacuum werkt) is er geen enkele reden om een renix unit weg te gooien.
Is de bobine van een andere renix dan wel uitwisselbaar? Geen flauw idee wat ik hier op de sloop ga vinden namelijk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.