Nieuw project: met de 360 op vakantie naar Schotland.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Super, bedankt! Dan klopte mijn gok uit de Haynes toch. Ik twijfelde even of ik het wel juist vertaalde.volvofiel;257868 schreef : 34 Nm
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Nee, ik zoek zo'n klein wieldopje voor het hart van de stalen velgen. Of misschien wel een mooie set lichtmetalen wielen, dat is ook wel leuk. Ik moet nu toch 4 nieuwe banden, dus dan zou ik net zo goed ook andere velgen kunnen plaatsen.
De rubbers om de portiergrepen zijn bij mijn 360 nog niet vervangen. Wat kosten die?
- V300 register
- Verbannen
born-built-beauties.eu/html/volvo_340_36...elen.html#Onderdelen
3297047-B
En ook voor het achterklep scharnier bestaat er zo'n rubber. Kofferslotrubber 3269050-B.
Verder heeft hij ook afdek 'dopjes' die bovenop de scharnierpennen zitten van de deuren, te zien als je de deur open doet.
Die ontbreken soms. 3101103-C
Voor prijzen kan je het beste direct contact opnemen met Robbert Jan,
Zijn email adres staat hier:
born-built-beauties.eu/html/contacteer_ons.html
en ivm de vele online spambots zal ik het niet hier uittypen, want zo komen ze helaas ook aan email adressen.
De spullen die je wil zijn denk ik wel binnen de club te vinden, maar omdat we een aparte advertentierubriek hebben kan je het beste daar een gezocht advertentie plaatsen en de aangeboden advertenties in de gaten houden.
Ik zal binnenkort ook eens een advertentie plaatsen, want ik heb nog een verzameling wielen waaronder een aantal sets die ik niet meer gebruik en tal van andere onderdelen. Alles elkaar zo'n 20m2 aan spullen, dus ik kan nog even.
Ook kan je de deurrubbers nakijken op scheuren, die zijn ook makkelijk te vervangen en kunnen slijten bij het instappen.
- V300 register
- Verbannen
Bedankt voor jullie tips. Helaas gaat het hele plan voorlopig de ijskast in. Mijn vrouw heeft gisteren te horen gekregen dat ze haar baan verliest vanwege de coronacrisis. En ja, dan is de 360 bepaald niet prioriteit nummer 1.
Hopelijk vindt ze snel wat nieuwsen wie weet is het dan nog vroeg genoeg omalsnog aan de 360 te beginnen.
Groeten,
Jilger.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
jilger;257972 schreef : ...... Mijn vrouw heeft gisteren te horen gekregen dat ze haar baan verliest vanwege de coronacrisis..........
Net als ik en vele duizenden misschien wel tienduizenden anderen :flame:
- Mark Smeets
- Moderator
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
v0lv0freak;257975 schreef : Balen! Voor jullie beiden overigens. Succes met het vinden van een nieuwe baan en hopelijk heel snel, zodat je avontuur door kan gaan
:y: :yesyes:
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
jilger;257972 schreef : Beste mensen,
Mijn vrouw heeft gisteren te horen gekregen dat ze haar baan verliest vanwege de coronacrisis.
Das dik balen zeg...