Een 360 als eerste auto
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Lucluc;248597 schreef : Ben je nog benieuwd naar een verklaring voor de 'opleving' aan het eind van de curve? En is die maximale output in de 4e versnelling?
Ik ben best wel benieuwd naar die 'opleving', ik zou 't zelf ook niet echt weten. Ik geloof inderdaad dat deze run in z'n 3 of in z'n 4 was, want bij de ~90 pk zat ie pas op de 110-120 kmh.
NickN;248598 schreef : Mooi filmpje! Wel jammer dat ze het weer hebben over het opa/oma imago... Maarja. Top om je 360 zo in beeld te zien met de mooie uitkomst:)
Tja ach, ze piepen wel anders als ik toch weer als snelste weg ben bij 't stoplicht
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Maar mooie auto heb je! Ik heb precies zo'n zelfde gehad, die rijdt nu in Drenthe rond. Mijn kenteken begon met KH.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Marty360GLS;248607 schreef : Ik ben best wel benieuwd naar die 'opleving', ik zou 't zelf ook niet echt weten.
Ik heb wel eens iets gelezen over dat het inlaatspruitstuk echt heel mooi gemaakt is. De bougies zien er meestal hetzelfde uit als je ze gaat vervangen. Dat is bij de B14 wel anders.
Op lpg is ie best wel langzaam. En met dit type carburateur moet je een beetje geduld hebben voor de motor reageert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
- Berichten: 111
Zo kom je er ook achter dat motor in heel goede staat verkeerd.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
- Nieuw lid
- Berichten: 18
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Uitslag: 35 pk en een dikke rekening voor het chemisch reinigen van de hal :humor:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
- Nieuw lid
- Berichten: 18
Daarom, zal het ze maar niet aandoen
Heb ook nooit last van bumperklevers moet ik zeggen, dus ergens wel een hele fijne auto
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Wouter76;248615 schreef : Leuk zeg dat jouw 360 op de rollenbank mocht, en een prachtige uitslag.
Zo kom je er ook achter dat motor in heel goede staat verkeerd.
Dat is zeker leuk om te weten, Wouter. Niet dat ik zou twijfelen over de Volvo blokken van toen, maar je weet nooit wat 35 jaar doet met de techniek.
Overingens leuk om reacties te lezen dat dit zo weer gesprekken start op het werk en dergelijke. Zo blijft het toch weer "actueel"
Ondertussen wordt de roest d'r niet beter op (vooral op de achterdeuren) maar in deze maanden is 't lastig om met lak en dergelijke aan de slag te gaan. Ik wacht daarom maar even af tot maart/april wanneer het niet meer vriest om die roest aan te pakken. Mijn idee hiervoor was als volgende:
1. roest verwijderen, mbv schuurmaterialen;
2. netjes stofvrij maken, behandelen met roestomvormer;
3. Laagje Hammerite op het "getroffen" stuk van de deur;
4. opvullen met plamuur/overschilderbare kit, en netjes vlak maken met het deurpaneel;
5. voorzichtig overspuiten in de juiste kleurcode (2 laagjes) en afwerken met blanke lak.
Heeft iemand nog op- of aanmerkingen op de manier zoals ik 't van plan ben om 't aan te pakken? Dit is m'n 1e keer roestverwerken, dus nu is de tijd om te leren
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.