Eigenlijk zo beetje alles. omdat ik nog (zie het aan het einde) in een leer fase zit. wordt ik wel begeleid door iemand met vele jaren ervaring. maar ik word ook wel alleen gelaten met een ketting revisie, kop revisie, electro storingen. dat laatste zal dan ook mjn toekomst gaan worden waarschijdelijk. alle kennis zit al in mijn hoofd maar mijn handen spelen nog niet echt mee, helaas!
Je zit 48 km bij mijn werkplaats vandaan. Bij mij kun je extra ervaring op doen? Ik heb nu ook een 360 van een clublid staan die niet wil starten en wat waarschijnlijk een electrisch probleem is.
Begin nu toch een beetje moedeloos te worden. Alle delen die ik nu nog nodig heb bij het over spuiten zijn blijktbaar op of zo. Ruitrubbers, deurstrips en ik heb nog steeds een deur nodig. Maar de ruitrubbers staan nu op een. deze zal ik echt moeten hebben maar waar haal ik ze vandaan. van de week maar weer eens wat foto's maken. hat aantal hits van mijn forum moet toch hoger kunnen!
Ik zie dat je een dashboard met toerenteller hebt.
Werkt deze ook en zo ja, hoe is ie aangesloten?
Ik vraag dit omdat je een B14.3E motor hebt met contactpuntjes.
mijn toerenteller zit op de min van mijn bobine. wat betreft het laswerk de linker deur heb ik kunnen vinden. de rechter is nu echter zo rot lassen veel duurder gaat zijn als op zoek naar een nieuwe ik zal er wat foto's van maken.