Mijn volvo 340 (Special) 1983
- V300 register
- Verbannen
vincentengel1990;219270 schreef : Geluid, De auto maakt een veel (dikker) geluid. Beetje sissen, gewoon lekker mannelijk. Hoe kan dit? de motor is toch vrijwel hetzelfde?
Rijgedrag koud, De motor reageert veel minder op de choke. Gaat nooit echt meer dan 1250 toeren lopen, Normaal? Tevens rijd de auto erg schokkerig koud. Alsof je erg open blijft staan zeg maar. Warm zijn hoer geen klachten over. Iemand die er weer over weet?
Ik ben nog maar een paar uur weber-rijder, maar ik weet wel antwoorden denk ik :+
Dat dikkere geluid zal misschien zijn omdat je motor meer lucht aan kan denk ik. Dat was bij mijn brommertje ook het geval. Is hij ook wat sneller of niet?
Misschien is de choke niet helemaal goed afgesteld?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Bovendien vandaag gehoord dat de kans h??l erg groot is dan de volgende APK door mij uitgevoerd mag gaan worden. Ik kan niet wachten.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Maar wie weet gaat het hier nog een keer van pas komen. En wellicht leren anderen dan ook mij kennis erkennen. Zodat zo'n actie van laatst hier op het forum niet meer voor gaat komen.
- V300 register
- Verbannen
Maar, succes met je opleiding. Lijkt me erg leuk!
- V300 register
- Verbannen
Ik heb enkele minuten geleden een mail verstuurd naar Kevin. Ik ga zoals het er nu uit ziet tot mijn spijt het lidmaatschap opzeggen. Er is in te korte tijd te veel voorgevallen. Waardoor ik nu voel dat het niet verstandig is ok door te gaan via de Club. Helaas zo voelt dat voor mijn, betekend dit dat ik ook mensen die ik zeer graag mag in die zin moet gaan kwetsen. Ik kan niet anders dan na een drietal tegenslagen een streep te trekken onder de Volvo300club. Ik dacht dat het om je auto zou gaan hier maar niets blijkt minder waar. Dat ik een goede 17.000 euro in mijn auto heb zitten en Eerste autotechnicus ben zal hier niemand iets uitmaken. (er zijn natuurlijk uitzonderingen). Mocht er binnen korte termijn geen positief geluid komen vanuit het bestuur. Zal ik volgend jaar geen lid meer zijn. Er jammer. Wat puur en alleen voor de auto zou het al moeten eigenlijk. Ik was hen vanaf dan wel gewoon wat vaker.
Vincent
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
vincentengel1990;224005 schreef : Al met al komt het er toch op neer dat ik vanaf volgend jaar dec. Een auto in de achtertuin heb. Jammer
Als je daar zo mee zit is het nog altijd mogelijk om volledig belasting te betalen, voor een 3-deurs is dat ook maar ?25 per maand (in Noord Brabant dan)
Edit: Ik zou willen dat ik de Volvo's in de achtertuin kon rijden, mooi overkappen die hap, de bank voor het raam draaien, en bij jezelf denken hoe veel mooier dit is dan achter de garaniums zitten :+
- V300 register
- Verbannen