Mijn volvo 340 (Special) 1983
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
maar een B14 is best wel bulletproof, lagerschade is vaak uitzonderlijk; of zo'n blok heeft z'n hele leven op oude olie gedraaid met een minuscuul FRAM oliefilter; maar dan vraag je er ook om... het is natuurlijk een leuke gelegenheid om er een B14.4E in te leggen, ombouw naar Renix ontsteking; andere downpipe en de rest van de (complete)motor is plug & playvincentengel1990;218549 schreef : Een motor met kromme kleppen bij een ander is best leuk maar nu ik zelf waarschijnlijk motorschade heb is de lol er snel af zeg!! Bovendien is er dan ook nu een kans om de auto wat meer power te gaan geven. maar hoe gaan we dit op een nette en mooie manier doen?
B172 swap zou ik persoonlijk niet doen, omdat ik zelf bij een swap naar een ander blok liever een groter rendement wil zien als rond de 10pk extra en je zit aan een RDW herkeuring vast
als je er zelf geen zin in hebt wil ik ook gerust wel wat voor je doen, heb geruime ervaring met dat soort swaps (en die met wat meer vermogen:D) en diagnosticeren wat er met je huidige blok aan de hand is hoeft voor mij ook echt niet veel tijd te kosten
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Ik zou het op dit moment niet te moeilijk maken, als je het kopje lift kun je heel snel al zien hoe de zaken er voor staan en mocht je motor niet makkelijk te repareren zijn kun je altijd nog anders beslissen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Mocht er dus iemand opzoek zijn naar een b14-3e spruitstuk en ORGINELE voorpijp(1 jaar oud) kan ik hiermee helpen.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen