Anjo's 1980 343 DL
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
zeer binnenkort winterready maken, cosmetische opp roest bij de wielkast la verhelpen en dan gaat de vloermat eruit en worden alle holle ruimtes getectyleerd. hoop daar toch wel voor eind oktober aan toe te komen
ohja, er liggen inmiddels ruim 100 onderdelen bij de poedercoater en er komt binnenkort nog een flink hussie bij:humor:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Dat jij het overzicht nog houd met al die onderdelen. Sterk punt van je.
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Erik;156787 schreef :
Dat jij het overzicht nog houd met al die onderdelen. Sterk punt van je.
Hahaha... overzicht... :lol:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
heb tijdens de terugweg EINDELIJK de oorzaak van een vervelend piepje gevonden zodat dat ook ff opgelost kan worden en zodra de blauwe 340 weer rijd gaat het complete interieur eruit!!!!!
liefhebbers voor een (gebruikt) blauw 343 MY80 interieur kunnen zich melden via pb, kost weinig en moet als het uit de auto is zo snel mogelijk pleitoz ivm chronisch plaatsgebrek!
ohja, er staan al 15 bussen ML klaar, wielkastranden worden aangepakt en er is nog v????????el meer in petto:) de coater schrok zich nog een ongeluk toen ik van de week even wat spullen kwam brengen:D wat dat betreft: to be continued!!!!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
de meeste zooi is dus terug van de poedercoater, nu nog het nieuwe blokje verder kaalstrippen en overspuiten, dan kan ik gaan opbouwen:)
helaas heeft de voorbumperplaat wat transportschade (stukje van ?2cm met een paar krasjes), precies in het zicht. ik denk dat ik die opnieuw laat coaten want dit is het n?t niet.
daarnaast heeft de 343 sinds gistermiddag een nieuwe look:
zwarte MY80/81 deurpanelen, antraciet 340 MY87> vloerkleed, 340/360 zwarte winterbakkenset, lederen interieur incl hoofdsteunen achter en wat nog gaat volgen.. zwart leren Luisi sportstuurtje
ik was gek genoeg het blauwe interieur gewoon zat, dit leer past perfect bij het zwarte dashboard.
ik ga nog (zwarte)plaatjes maken om de lege ruimte te vullen naast de achterbank, 5deurs set hea... en waarschijnlijk ook de 343 stoelen ombouwen zodat de stoelen naar voren kunnen klappen.
alles moet nog wel even gepoetst worden btw:)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Waar heb je die winterbakken vandaan? Die zoek ik ook nog
Zijn die nieuw?
En je hebt helemaal gelijk: zwart staat veel mooier bij dat dash. Nu de DLS/GLS-set nog
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
DLS/GLS klokkenwinkel ben ik uit elkaar aan het halen, alles schoonmaken/opknappen en dan in elkaar proppen + plaatsen:) moet nog wel ff uitzoeken wat ik in de kabelbomen om moet steken btw.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
ohja, V300 stoelen zitten lekker:)
de flits maakt het wel erger als het is, in 't echie zie je geen vlekken oid
maar kijk maar eens wat er onder zit:D
- V300 register
- Verbannen
Ik ben nu zelf die astap-bescherm-dingen al aan het maken dus ik heb ze iig niet meer nodig. Hopelijk mijn container ook volgende week naar de poedercoater.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Nu nog een paar blauwe accenten in het interieur....