show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
De Volvo 360 GLS van Jean-Luc
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-12-2012 13:49 #919620
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Volvo 360 GLS van Jean-Luc
Dat is goed nieuws, en inderdaad een verstandig besluit! Tijd om de mooiste 360 weer op de weg te laten shinen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-12-2012 14:07 #919623
door V300 register
accu kun je bijna per definitie als verloren beschouwen. we praten toch 2009 dat dat ding daar neergezet is???
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-12-2012 16:40 #919626
door V300 register
Accu is dan jammer. En vast nog wel meer. Maar goed, nu actie. Ben een paar adresjes afgeweest, resultaat: komend jaar geen tijd, met pensioen, geen tijd, etc. Maar heb er wel 2 telefoonnummers aan over gehouden van goede adresjes. En Wouter, bedankt voor het PB!
EDIT: je zou denken crisis, maar kennelijk is er in deze branche werk genoeg.
EDIT: je zou denken crisis, maar kennelijk is er in deze branche werk genoeg.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
28-12-2012 21:11 #919627
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic De Volvo 360 GLS van Jean-Luc
hoe het is in Zelhem afgelopen?
had die ook geen tijd? Ik wilde er nog langsgaan voor een ander klusje, maar als 'ie geen tijd heeft hoef ik er ook niet langs te gaan.
had die ook geen tijd? Ik wilde er nog langsgaan voor een ander klusje, maar als 'ie geen tijd heeft hoef ik er ook niet langs te gaan.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-12-2012 23:00 #919630
door V300 register
Ik kan hier in Echt eens informeren voor je.Het is niet direkt om de hoek,dat besef ik me ook wel.Ik was erg tevreden over het werk dat ie geleverd heeft.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
29-12-2012 10:55 #919636
door V300 register
Ik heb nu 2 adresjes net over de grens. 10 km bij mij vandaan, dus dat ga ik eerst ff checken.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
29-12-2012 11:07 #919637
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic De Volvo 360 GLS van Jean-Luc
als je maar niet 2x over de grens gaat, in polen worden veel auto's gerestaureerd maar bij amper 10% van de bedrijfjes krijg je er ook een mooie auto van terug
wel een verstandig besluit zo, zeker als het uitzichtloos is wanneer hij klaar is na zo'n lange periode. stond hij nog in de spuitplamuur/primer etc? zoja; dan zou ik overleggen met de restaurateur of het zin heeft om de auto v??r de werkzaamheden al uit kan bakken in de oven, primer is poreus en trekt vocht aan, na zo'n lange periode kan dat wel eens een nadeel worden en dan valt over een paar jaar het hele zooitje weer eraf
over remmen/accu etc zou ik me niet zoveel zorgen maken, even de remmen lossen zodat hij verrijdbaar is en eerst die carosserie maar restaureren (je zou evt kunnen overwegen om de motorruimte mee te spuiten, maar dan moet wel alles eruit); kun je bij het opbouwen gewoon de remmen een onderhoudsbeurt geven, vloeistoffen verversen, accutje erin, nieuw D-riempje erop en rijden maar
wel een verstandig besluit zo, zeker als het uitzichtloos is wanneer hij klaar is na zo'n lange periode. stond hij nog in de spuitplamuur/primer etc? zoja; dan zou ik overleggen met de restaurateur of het zin heeft om de auto v??r de werkzaamheden al uit kan bakken in de oven, primer is poreus en trekt vocht aan, na zo'n lange periode kan dat wel eens een nadeel worden en dan valt over een paar jaar het hele zooitje weer eraf
over remmen/accu etc zou ik me niet zoveel zorgen maken, even de remmen lossen zodat hij verrijdbaar is en eerst die carosserie maar restaureren (je zou evt kunnen overwegen om de motorruimte mee te spuiten, maar dan moet wel alles eruit); kun je bij het opbouwen gewoon de remmen een onderhoudsbeurt geven, vloeistoffen verversen, accutje erin, nieuw D-riempje erop en rijden maar
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
29-12-2012 13:58 #919647
door V300 register
Over remmen en accu bedoel ik meer: door het lang stilstaan moet ik nu meer kosten maken. Dat wil ik wel verrekenen. Maar eerst dat ding eens klaar maken.
Ik ben zeker niet van plan naar Polen te gaan. Het liefst dicht in de buurt, zodat ik vorderingen kan zien en snel plaatdelen aan kan leveren, als het nodig is.
Ik ben zeker niet van plan naar Polen te gaan. Het liefst dicht in de buurt, zodat ik vorderingen kan zien en snel plaatdelen aan kan leveren, als het nodig is.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-01-2013 10:51 #922965
door V300 register
Wel heel lullig als ik dit zo allemaal lees. Daar snap ik nou helemaal niets van dat een bedrijf zo met z`n klanten omgaat. Ik hoop dat het allemaal snel goed gaat komen J.L. en dat hij weer snel op de weg is!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-01-2013 16:02 #922968
door V300 register
Nou, no hard feelings. We zijn in goed overleg uit elkaar gegaan. Ik betaal voor het gedane werk en 'de nieuwe' haalt mijn auto zelf op. Opbouwen ga ik zelf doen. Moet nog wel ff sleutelruimte vinden, heb al wel een optie, maar als iemand nog iets weet? Voor maandje of 3. Kan ik meteen de techniek aanpakken. De tijd van afwachten is voorbij.
Moderators: Mark Smeets