343 low...
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;210220 schreef : Kan niet, moet water pomp DAF op, koppel huis Volvo 66, e.d.
Maar dat kan je wel vinden in de diverse topics.
Maar puur en alleen het blok is toch wel over te zetten. Dus alle daf gerelateerde onderdelen overzetten? Of niet....:woops:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Dan kun je gewoon het vliegwiel behouden, koppelingsplaat v66, druk groep v66, price as v66, kopp.huis, staartstuk + druklager V66.
Is alweer vijf jaar geleden, ofzo, maar staat ook en heel stuk op de site van wouter.
Alle randapparatuur van de 66 overzetten.
Je kunt voor de weber gaan met spruitstukken van de 1400, maar dan heb je geen plek voor het reserve wiel. En is vrij onderhoud gevoelig.
De solex en spuitstukken van de 66 kosten en klein beetje vermogen, maar is wel altijd
Goed.
En d dynamo met spanningsregelaar van de 1400 is ook handiger ivm opbrengst.
Afijn, kiek maar ff rond is namelijk echt heel veel over geschreven met diverse verhalen en meningen.
Zie ook diverse DAF-fora, zoals Siteje.
Neem aan dat geen 1100 blok meer zoekt?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;210235 schreef : V66 heb je of niet?
Dan kun je gewoon het vliegwiel behouden, koppelingsplaat v66, druk groep v66, price as v66, kopp.huis, staartstuk + druklager V66.
Is alweer vijf jaar geleden, ofzo, maar staat ook en heel stuk op de site van wouter.
Alle randapparatuur van de 66 overzetten.
Je kunt voor de weber gaan met spruitstukken van de 1400, maar dan heb je geen plek voor het reserve wiel. En is vrij onderhoud gevoelig.
De solex en spuitstukken van de 66 kosten en klein beetje vermogen, maar is wel altijd
Goed.
En d dynamo met spanningsregelaar van de 1400 is ook handiger ivm opbrengst.
Afijn, kiek maar ff rond is namelijk echt heel veel over geschreven met diverse verhalen en meningen.
Zie ook diverse DAF-fora, zoals Siteje.
Neem aan dat geen 1100 blok meer zoekt?
Superrrr, ik snap dat het meest ideaal is om compleet van de '91er alles over te zetten. Maar dat is nu ff werk waar ik niet op zit te wachten.
Ik volg jou advies gewoon op, wat je hierboven neer hebt gezet. En misschien inderdaad toch de dynamo behouden van de '91er.
De cvt van de '91er gaat onder de 343 en dan ga is eens op het gemak kijken wat er mis is met diegene die er nu onder zit.
Zelfde geldt voor het 1100 blokje, maar denk zelf dat ik die op de hoop gooi.... dat is dan niet echt interressant meer... En ik zal die sites ff checken, kwam voor die ombouw inderdaad bij dafmaf uit, maar die is echt serieus aan de gang geweest, en verder nog wat acties op het daf-club-nederland forum... verder kwam ik niet.... Dus THANKS
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Nieuwe wielmoeren kan je gewoon bij de automaterialen zaak krijgen.
Als ik me niet vergis is het M12 x 1.25
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
En die V70 heeft ook fris kleurtje! :yummie:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
- Berichten: 18
Die kleur op de V70 zie je ook niet elke dag, zeker een R ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Steven340;216665 schreef : Velgen staan super :groovy:
Die kleur op de V70 zie je ook niet elke dag, zeker een R ?
Dank dank, ik zal de lokale automaterialen zaak eens proberen...
Het is inderdaad een V70R... kleur is Flashgreen.... whats in the name ! :f
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Volgende vraag.
Heb nu de 1.4 4E in de 343 zitten. Incl renix en alles. Op de oude kabelboom loopt hij en rijdt hij wel. Maar ik heb ook de bijbehorende kabelboom liggen incl zekeringkast en binnen kabelboom voor achter dashboard. Niet de kabelboom die met 2 zwarte multistekkers vertakt naar achteren loopt.
Is het mogelijk alles over te zetten?
Of hoe sluit ik de stekkertjes op de carb 32 dir109, die dus niet op de oude kabelboom zitten en de sensoren achter en onder de dynamo. En what about the fan.... zo'n elektrische. .....
Maar het loopt een stuk netter.....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.