show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
360 glt 86.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
31-05-2007 13:59 #671166
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 glt 86.
voor nog (veel) meer technische info over het aircosysteem kan ik je nog wijzen op het ledenmenu, daarin staat een scan van een werkplaats cahier van Volvo wat helemaal gewijd is aan het aircosysteem. uitleg van de werking, diagnose procedures en reparatie instructies.
wel members-only dus..
wel members-only dus..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
31-05-2007 14:34 #671174
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 360 glt 86.
Ik weet dat omdat ik de auto al kende voordat Gregory hem kocht.
De compressor zit nog in een auto van de vorige eigenaar waar wel stuurbekrachtiging in zit maar geen airco.
Hij had geen beugel voor een auto met stuurbekrachtiging, maar zonder airco... die zitten op dezelfde beugel.
De compressor ligt dus ook nog bij hem.
Ik zou de airco uit die auto overnemen van gregory, en in ruil voor een beugel voor alleen stuurbekrachtiging zou ik de compressor + beugel van die man krijgen.
Als je zo'n losse beugel weet te vinden kun je die vast ook wel ruilen met hem. PM me maar voor zijn e-mail adres.
Ik geloof niet dat ik het tegen Gregory had gezegd...
De compressor zit nog in een auto van de vorige eigenaar waar wel stuurbekrachtiging in zit maar geen airco.
Hij had geen beugel voor een auto met stuurbekrachtiging, maar zonder airco... die zitten op dezelfde beugel.
De compressor ligt dus ook nog bij hem.
Ik zou de airco uit die auto overnemen van gregory, en in ruil voor een beugel voor alleen stuurbekrachtiging zou ik de compressor + beugel van die man krijgen.
Als je zo'n losse beugel weet te vinden kun je die vast ook wel ruilen met hem. PM me maar voor zijn e-mail adres.
Ik geloof niet dat ik het tegen Gregory had gezegd...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-06-2007 17:06 #671272
door V300 register
Driften op een grasveldje gaat goed h?.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-06-2007 23:34 #671367
door V300 register
yeeehaaa!als je het een beetje onder de knie begint te krijgen wel:f
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-06-2007 23:41 #671372
door V300 register
Zolang je de doelpalen maar niet raakt.:humor:
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
02-06-2007 09:00 #671386
door V300 register
Ik heb gister nog even bij de ingang van het Gelredome gevraagd of ik daar een rondje mocht rijden. Helaas.... :no_comment:
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-06-2007 23:55 #671527
door V300 register
Nou heb vandaag weer eens een leuke actie ondernomen waar ik nu dus spijt van heb als haren op me kop:snif:..
Heb gister mooie foto's gemaakt in een net gemaaid weiland vlakbij mij thuis. dus ik dacht vandaag kijken of ik daar een beetje kan driften:woops: (idi**t):crock: dus ik vrolijk dat weiland op zat er een slootje verborgen onder een hoop gras:cry: boem knal pats !!! met het linker voorwiel erdoor :lol: ik denk dit kan niet goed zijn.. Maar!! leve de stalen bumpers :humor: de bumper linksonder heeft de grootste klap opgevangen met het gevolg dat het mistlichtje kapot is en de bumper onder ingedeukt. plus was 1 van de v snaren er van afgeschoten dus dit maakte herrie, heb gelijk een vriend van mij opgebeld die de boel samen met mij heeft kunnen fixen bij hun in de loods. Verder is er gelukkig niets ernstigs aan de hand, buiten het feit natuurlijk dat de bumper linksonder nou niet helemaal netjes meer is. ga wel kijken in de toekomst of ik dit nog helemaal mooi kan krijgen.. DOMME ACTIE.:uh-uhh:
foto's volgen.
Heb gister mooie foto's gemaakt in een net gemaaid weiland vlakbij mij thuis. dus ik dacht vandaag kijken of ik daar een beetje kan driften:woops: (idi**t):crock: dus ik vrolijk dat weiland op zat er een slootje verborgen onder een hoop gras:cry: boem knal pats !!! met het linker voorwiel erdoor :lol: ik denk dit kan niet goed zijn.. Maar!! leve de stalen bumpers :humor: de bumper linksonder heeft de grootste klap opgevangen met het gevolg dat het mistlichtje kapot is en de bumper onder ingedeukt. plus was 1 van de v snaren er van afgeschoten dus dit maakte herrie, heb gelijk een vriend van mij opgebeld die de boel samen met mij heeft kunnen fixen bij hun in de loods. Verder is er gelukkig niets ernstigs aan de hand, buiten het feit natuurlijk dat de bumper linksonder nou niet helemaal netjes meer is. ga wel kijken in de toekomst of ik dit nog helemaal mooi kan krijgen.. DOMME ACTIE.:uh-uhh:
foto's volgen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
04-06-2007 10:05 #671553
door Jeroen van Bodegom
ZONDE! NOOIT MEER DOEN!
Beetje zuinig zijn op zo'n auto kan geen kwaad...
Zeker niet gaan driften als je aan je differentieel twijfelt, dat is het domste wat je kunt doen want je belast je differentieel behoorlijk op die manier. :uh-uhh:
Beetje zuinig zijn op zo'n auto kan geen kwaad...
Zeker niet gaan driften als je aan je differentieel twijfelt, dat is het domste wat je kunt doen want je belast je differentieel behoorlijk op die manier. :uh-uhh:
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-06-2007 12:06 #671562
door V300 register
Ik was dus juist in de veronderstelling dat het op een grasveldje geen kwaad kon. maar dat is dus ook niet waar
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
04-06-2007 12:10 #671565
door Jeroen van Bodegom
Alleen op het grasveld achter in de tuin, waarvan je weet dat het vlak is...
In een weiland zou je ook zomaar een eind prikkeldraad kunnen vinden, of een paar flinke stenen...
En let op je differentieel...
In een weiland zou je ook zomaar een eind prikkeldraad kunnen vinden, of een paar flinke stenen...
En let op je differentieel...
Moderators: Mark Smeets