360GLS RAI special op marktplaats
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
31-07-2016 19:08 #964390
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360GLS RAI special op marktplaats
Gefeliciteerd met de aankoop!
De stoelverwarming in die oude types werkt geloof ik automatisch, het knopje kwam pas later. Je zou natuurlijk altijd een set knopjes uit een late GL Special of zo op kunnen snorren om de stoelverwarming met de hand te kunnen bedienen.
Mocht deze kapot zijn, met een simpele soldeerbout is het meestal wel te repareren.
De stoelverwarming in die oude types werkt geloof ik automatisch, het knopje kwam pas later. Je zou natuurlijk altijd een set knopjes uit een late GL Special of zo op kunnen snorren om de stoelverwarming met de hand te kunnen bedienen.
Mocht deze kapot zijn, met een simpele soldeerbout is het meestal wel te repareren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
31-07-2016 19:36 #964391
door V300 register
Dank je wel!
Ik zal de herfst/winter even afwachten... Maar alvast dank voor de suggestie, is voor een later stadium wel een goed idee.
Ik zal de herfst/winter even afwachten... Maar alvast dank voor de suggestie, is voor een later stadium wel een goed idee.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-08-2016 08:30 #964393
door V300 register
Mooi ding, met ook zeker nog veel werk. Je komt altijd meer tegen dan je op het eerste oog ziet. Veel klusplezier en ik hoop hem snel een keer te zien rijden.
Heb je nog een foto van de stuurbekrachtiging?
Heb je nog een foto van de stuurbekrachtiging?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-08-2016 09:22 #964394
door V300 register
Gefeliciteerd! Goed besluit en wat is het leer nog mooi.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-08-2016 18:38 #964395
door V300 register
Dank je wel!
Ik zal wat meer foto's plaatsen zodra ik 'm opgehaald heb.
Er staat een toerrit Nijmegen-Kleve gepland op 11 september (zie de Volvoice, even reclame maken en/of hier: www.volvo300club.nl/evenementen.php?evenementid=234 ), dus daar zal 'ie zeker te zien zijn!
Het leer is door de oorspronkelijke eigenaar zowat elke week (!) gepoetst/geboend :wtf:
Met name de achterbank ziet er daarom nog haast als nieuw uit.
Edit: voor de kenners nog even een vraagje over de RAI Special uitvoering. Op de V3C-site staat een plaatje uit een officiële folder (neem ik aan tenminste), waarop ik meen een enkele streep te zien van de striping? In plaats van de dubbele, bedoel ik.
Voor de mistlampen voor geldt waarschijnlijk ook dat die als optie bijbesteld konden worden? Vind ik wel erg mooi, namelijk...
Net als de spatlappen (ook practisch overigens) en de koplampwissers.
Hallo Sinterklaas, schrijft u svp even mee? }
Ik zal wat meer foto's plaatsen zodra ik 'm opgehaald heb.
Er staat een toerrit Nijmegen-Kleve gepland op 11 september (zie de Volvoice, even reclame maken en/of hier: www.volvo300club.nl/evenementen.php?evenementid=234 ), dus daar zal 'ie zeker te zien zijn!
Het leer is door de oorspronkelijke eigenaar zowat elke week (!) gepoetst/geboend :wtf:
Met name de achterbank ziet er daarom nog haast als nieuw uit.
Edit: voor de kenners nog even een vraagje over de RAI Special uitvoering. Op de V3C-site staat een plaatje uit een officiële folder (neem ik aan tenminste), waarop ik meen een enkele streep te zien van de striping? In plaats van de dubbele, bedoel ik.
Voor de mistlampen voor geldt waarschijnlijk ook dat die als optie bijbesteld konden worden? Vind ik wel erg mooi, namelijk...
Net als de spatlappen (ook practisch overigens) en de koplampwissers.
Hallo Sinterklaas, schrijft u svp even mee? }
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-08-2016 19:56 #964396
door V300 register
Hoe meer opties hoe beter Leon, zeker op zo'n mooie uitvoering. Elektrische spiegels zijn ook nog erg leuk om aan dat lijstje toe te voegen :yesyes:
Een setje mistlampen kom je nog wel eens op marktplaats tegen, net als koplampwissers (al is dat niet vaak). Ik ben er zelf achter gekomen dat met name spatlappen een lastig accessoire zijn zonder dat je het zou verwachten. Niet dat spatlappen zo gewild zijn, maar de 2e hands exemplaren zijn bijna zonder uitzondering kapot.
Een setje mistlampen kom je nog wel eens op marktplaats tegen, net als koplampwissers (al is dat niet vaak). Ik ben er zelf achter gekomen dat met name spatlappen een lastig accessoire zijn zonder dat je het zou verwachten. Niet dat spatlappen zo gewild zijn, maar de 2e hands exemplaren zijn bijna zonder uitzondering kapot.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-08-2016 20:03 #964397
door V300 register
Aleen nog injectie, elektrische ramen en ditto spiegels en het is een 360 GLT Millionär in de verkeerde kleur!
Heheheh... :lol:
Heheheh... :lol:
- Steven340
- Nieuw lid
Minder
Meer
01-08-2016 20:11 #964398
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic 360GLS RAI special op marktplaats
Ik zou voor lichtmetalen GLE velgen gaan,
- een CR-101 radio met elektriesche antenne,
- mistlampen,
- een boordcomputer,
- bumper reflector striping,
- portierwindschermen,
- extra instrumenten paneel met oliedruk en olie temp. meter
- elektriesche ramen
en vooral niet te vergeten de chrome wielkastsierstrips
- een CR-101 radio met elektriesche antenne,
- mistlampen,
- een boordcomputer,
- bumper reflector striping,
- portierwindschermen,
- extra instrumenten paneel met oliedruk en olie temp. meter
- elektriesche ramen
en vooral niet te vergeten de chrome wielkastsierstrips
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-08-2016 20:40 #964399
door V300 register
En dan ook nog een B230ET in het vooronder lepelen, zeker? :humor:
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-08-2016 21:39 #964400
door V300 register
Ik had het nog niet gezien, maar inderdaad geen elektrische ramen. Dat is toch ook wel raar eigenlijk. Dan heb je wel accessoires als leer en stoelverwarming maar elektrische ramen ontbreken dan weer...
Ach, zo kom je wel meer bijzonderheden tegen. Zo hebben de meest exotische 360's met airco en stuurbekrachtiging en alle toeters en bellen vaak ook geen elektrische spiegels of maar een simpele radio.
Ach, zo kom je wel meer bijzonderheden tegen. Zo hebben de meest exotische 360's met airco en stuurbekrachtiging en alle toeters en bellen vaak ook geen elektrische spiegels of maar een simpele radio.
Moderators: Mark Smeets