Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
BartJu;257404 schreef : Bij mijn welkomstpakket zat het wel ooit. In handschoenkastje gelegd en nog gebruikt ook, bij een rode vroege 343 die ik de tweede keer zag staan op specifieke plaats. Nooit meer gezien of gehoord...
En toen was mijn flyermateriaal op.
Maar een compact zelf-print-flyertje is wel een goede optie.
VolvoDordt;257411 schreef : ???
Wanneer ben je lid geworden
De bekende oranje flyers. Een jaar of 3 geleden bij de VKB is de laatste op gegaan en is het idee geopperd om een keer nieuwe flyers te maken en laten drukken. Dat idee is echter nooit van de grond gekomen.
Via de website is er geloof ik wel altijd een zelf te printen A4-versie geweest. Deze zal er nogsteeds wel op staan, alleen is natuurlijk ook verouderd.
De veroudering zit er by the way geloof ik in dat er staat dat de jongste 340's de 20-jarige leeftijd hebben gehaald o.i.d.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 18380-dummy
- Nieuw lid
-
General Custom;257414 schreef : Via de website is er geloof ik wel altijd een zelf te printen A4-versie geweest. Deze zal er nogsteeds wel op staan, alleen is natuurlijk ook verouderd.
Bart, weet jij ook waar precies, ik zie hem niet, maar tijd zat nu om die snel te actualiseren, toch?
- Mark Smeets
- Moderator
-
General Custom;257414 schreef : De bekende oranje flyers. Een jaar of 3 geleden bij de VKB is de laatste op gegaan en is het idee geopperd om een keer nieuwe flyers te maken en laten drukken. Dat idee is echter nooit van de grond gekomen.
Via de website is er geloof ik wel altijd een zelf te printen A4-versie geweest. Deze zal er nogsteeds wel op staan, alleen is natuurlijk ook verouderd.
De veroudering zit er by the way geloof ik in dat er staat dat de jongste 340's de 20-jarige leeftijd hebben gehaald o.i.d.
Ik kan op de site alleen een flyer uit 2005 vinden toen de club net bestond.
Helaas kan ik die bekende oranje flyer nergens terug vinden. Ik heb er nog 2 of 3 in de auto liggen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
En succes!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Het leuke is, is ben ook de hele dag bezig geweest met m'n anti-roest-programma

- V300 register
- Verbannen
-
Het leuke is, is ben ook de hele dag bezig geweest met m'n anti-roest-programma

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
VolvoDordt;257429 schreef : Kijk aan, hier ben ik ook al uitgebreid ''gespot''. Het was onder mindere omstandigheden, maar de auto's in de publiciteit is dan wel weer tof!
Toch was het een mooi stukje om de 340's te zien.
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
VolvoDordt;257411 schreef : ???
Wanneer ben je lid geworden
Lid sinds najaar 2014.
In de enveloppe zat toen een (1) flyer, idd oranje als overheersende kleur.