Het grote "Gespot" topic
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
Albert1;254879 schreef : Die staat mooi hoog op zijn poten. Vraag me af wat voor vering er onder zit.
XC340?:humor:
Zegt t iets over de wegkwaliteit aldaar?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Albert1;254879 schreef : Die staat mooi hoog op zijn poten. Vraag me af wat voor vering er onder zit.
Misschien high jackers achter, doen ze bij Amerikanen ook vaak. De McPhersons aan de voorkant hebben ze misschien omlaag gebracht met behulp van een vulplaat tussen carrosserie en topmount, ook dat heb ik vaker voorbij zien komen. Geen idee of zoiets bij een 300-serie technisch mogelijk is en of dit in Nederland apk-technisch problemen oplevert trouwens.
- Albert Jan Algera (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
13-07-2019
1. Een 340 in Rijkspolitie uitvoering op de A16 ter hoogte van Barendrecht rond 12:00 uur.
2. Een (bruine?) 360GLT op de A16 en A58 richting Tilburg die met 140+ voorbijkwam }

Ik had net de voorstoelen van mijn 360 weggebracht voor nieuw schuim dus ik was onherkenbaar onderweg in mijn Toyota.
- V300 register
- Verbannen
-
Reclame film van Car-pass.be
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Cas340;255180 schreef : Geen foto's maar wel twee auto's gespot binnen een uur. Vond het bijzonder genoeg om te delen:
13-07-2019
1. Een 340 in Rijkspolitie uitvoering op de A16 ter hoogte van Barendrecht rond 12:00 uur.
2. Een (bruine?) 360GLT op de A16 en A58 richting Tilburg die met 140+ voorbijkwam }ook rond 12:00 uur.
Ik had net de voorstoelen van mijn 360 weggebracht voor nieuw schuim dus ik was onherkenbaar onderweg in mijn Toyota.
Als het je over de kleur niet zeker was zou ik het weleens geweest kunnen zijn. Al is mijn GLT beige/grijs, maar dat lijkt in bepaald licht al snel bruin. De 140+klinkt in ieder geval bekend...