Het grote "Gespot" topic
- Mark Smeets
- Moderator
-
Wie brengt nu de auto's zo oud zijn nu nog een 300 gewoon naar de sloop? Zeker een GLT waar nog zoveel (niet roest gevoelige onderdelen) vanaf zijn te halen dat je er makkelijk meer aan verdiend dan bij de sloop? :confused:
Daarbij is het ook nog een zwarte (of is het grijs?). Zwart met rode bies, lijkt een redline (buitenlandse editie?). Redelijk zeldzaam volgens mij...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;257341 schreef : meer aan verdiend dan bij de sloop? :confused:
Ik weet niet of ze aan v300's demonteren hun pand en personeel kunnen bekostigen, maar het gaat inderdaad om het idee.
Er zijn zelfs volvo dealers die nieuwe onderdelen weggooien na een aantal jaren van oude modellen omdat het ze meer geld kost het te bewaren (elke m² kost huur of geld op een andere manier).
- Mark Smeets
- Moderator
-
Robert340;257343 schreef : Ik weet niet of ze aan v300's demonteren hun pand en personeel kunnen bekostigen, maar het gaat inderdaad om het idee.
Er zijn zelfs volvo dealers die nieuwe onderdelen weggooien na een aantal jaren van oude modellen omdat het ze meer geld kost het te bewaren (elke m² kost huur of geld op een andere manier).
Vanuit Rima snap ik het wel, maar niet vanuit de eigenaar ervoor. Van Rima heeft ie 100 euro ofzo gekregen. Alleen al een GLT tellerset levert 50 euro op, paar bumpers eraf en je zit er al overheen.
Dealers gooien idd onderdelen weg, maar ook die zoeken dan clubs of particulieren op die zo'n partijen gratis of voor een paar euro mogen ophalen. Ben zelf ooit in belgië een berg onderdelen gaan halen, nadat een ander clublid er al veel spul uit had gehaald. Daarna heb ik dafhobby getipt en die heeft de rest gehaald. uiteindelijk is niks weggegooid en alles bij liefhebbers / handelaren terecht gekomen

Met mijn eigen dealer heb ik ook goed contact. Deze week nog nadat ik voor een setje bougies voor de 300 (B200) vroeg de laatste 4 setjes die hij kon krijgen tegen 60% korting ophaald. Zij ervan af, ik happy

- 18380-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zebo010;257385 schreef : Zojuist in de zon op de Oudedijk de DT-VZ-15, licht bruin-grijs, zo te horen een Vario. Volgens de RDW sinds juli vorig jaar op naam, iemand van hier misschien??
ben wel benieuwd, nog niet eerder gezien!
- 18380-dummy
- Nieuw lid
-
VolvoDordt;257386 schreef : ben wel benieuwd, nog niet eerder gezien!
Dat gevoel had ik ook. Zag er in een flits heel behoorlijk uit; weet de ledenadministratie misschien of de houder van dit kenteken lid is van de club? In het kader van wat we op de ALV bespraken inzake ledenwerving...
- V300 register
- Verbannen
-
''Wist u dat u een bijzondere auto heeft, onze club.......''
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
En toen was mijn flyermateriaal op.
Maar een compact zelf-print-flyertje is wel een goede optie.
- 18380-dummy
- Nieuw lid
-
Conclusie daar was dat de liefhebber-eigenaar de club simpel kan vinden op internet, dat RDW-gegevens meer zouden kosten dan opleveren en dat een flyer altijd prima is. Maar dan moet je die wel hebben...
Heeft iemand een digitaal voorbeeld dat we kunnen gebruiken??
- V300 register
- Verbannen
-
BartJu;257404 schreef : welkomstpakket zat het wel ooit In
???
Wanneer ben je lid geworden