Amazon 1966 met 67 Techniek
- Saskia De Vos
- Verbannen
Rob Vijgenboom schreef : Arco,
Waar heb jij die dop met niveausensor voor dit type remvloeistofreservoir gevonden ?
Rob, ik kocht de mijne bij Car Builder Solutions. Paste één op één op het huidige opzetreservoir.
www.carbuildersolutions.com/uk/brake-flu...n-plug-and-fly-leads
...overgestapt op een Honda CB400T! Misschien tot ziens?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rob Vijgenboom
- Platinum lid
Dank !
Kan ik mij herinneren van jouw 'draadje' over dit onderwerp. Maar ik meen mij ook te herinneren dat jij een reservoir hebt voor een enkel systeem, dat hoger is. Het reservoir voor een dubbel systeem is lager en de dop met sensor van carbuildersolutions lijkt op de foto vrij hoog. Dat laatste geldt trouwens ook voor de Saab dop die Arco gebruikt, hoewel zijn dubbele reservoir vergelijkbaar lijkt met het mijne. Heb alleen hier geen sloop in de buurt en Saab is hier minder populair dan in NL.
- Arco Ruighaver (GAST)
- Elite lid
Dus als je reservoir vanaf die plek > 55mm diep is, dan gaat het passen. Mijn originele ATE reservoir uit het VOD is 59mm diep op die plek.
Ik zie trouwens net dat de dop van de Saab ook van ATE is.
Volvo P130 MY'67, B20B, M41+OD, 4x 40mm Keihin CVK40 Carbs, TT6 Camshaft, 123Tune+, 4-1 Header, Wolfrace Rims
- Rob Vijgenboom
- Platinum lid
Heb het net even nagemeten en inderdaad moet passen (mijn reservoir is wat ouder maar heeft dus wel dezelfde binnenafmetingen).
Foto's vertekenen dus - ik had die sensordop hoger ingeschat. Wellicht dat de oplossing van Saskia - Carbuildersolutions - dus ook op een dubbel reservoir past.
- Saskia De Vos
- Verbannen
- Rob Vijgenboom
- Platinum lid
Als je de hoogte van jouw carbuildersolutions sensordop op zou kunnen nameten - net als Arco : vanaf onderkant dompelbuis tot bovenzijde schroefdraad / binnenkant dop - dan graag !
- Arco Ruighaver (GAST)
- Elite lid
Met dank aan Eric van Vliet voor de snelle levering.
Na ontvangst eerst even passen, toe bleek dat de buitenste bumpersteunen komen te vervallen. Gezien de kwaliteit van de spoiler ook geen problem lijkt mij.... Maar eigenwijs als ik ben wilde ik toch alle bumpersteunen behouden. Dus na passen en meten met de luchtzaag 2 extra gaten gemaakt waar de buitenste steunen doorheen lopen. Ik had bij Vocor al een bus 2k lak kleur 89 gehaald. Dus passen, aanpassen, passen, schuren, primer, spuiten plaatsen
Ziet er stukken beter uit zo,,,
/me is happy
Volvo P130 MY'67, B20B, M41+OD, 4x 40mm Keihin CVK40 Carbs, TT6 Camshaft, 123Tune+, 4-1 Header, Wolfrace Rims
- Saskia De Vos
- Verbannen
Rob Vijgenboom schreef : Evergem is inderdaad niet echt in de buurt (is voor mij toch al gauw zo'n 1000 km - enkele reis ....)
Als je de hoogte van jouw carbuildersolutions sensordop op zou kunnen nameten - net als Arco : vanaf onderkant dompelbuis tot bovenzijde schroefdraad / binnenkant dop - dan graag !
Verdorie Rob, heb dit bericht van jou gemist! Ik ga het zo snel mogelijk nameten! (nu op het werk)
- Paul Schaap
- Platinum lid
- Saskia De Vos
- Verbannen
Afstand van bovenkant schroefdraad binnenzijde dop tot onderkant vlotter is 5,1 cm.
Hopelijk ben je hier iets mee!