- Berichten: 746
Volvo Amazon B30E / 2.0 DOHC N9A project
- Joost Buiting (GAST)
- Platinum lid
En ga mij niet vertellen dat het niet anders kan!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wessel Renken
- Elite lid
- Berichten: 265
Instagram @wess.gt
www.rollhard.co.uk/blogs/news/saving-the-amazon
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wessel Renken
- Elite lid
- Berichten: 265
MET GLOW IN THE DARK RING WOW
Instagram @wess.gt
www.rollhard.co.uk/blogs/news/saving-the-amazon
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erik Ciesluk
- Platinum lid
- Berichten: 1286
Wel mooi om te zien hoe snel je vooruit gaat, maar let op dat je soms ook te snel kunt gaan (dat heb je nu ook wel gemerkt/gevoeld)
Hou ons op de hoogte
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- k den Besten
- Premium lid
- Berichten: 149
Ben benieuwd naar de afwerking!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Als je de beschermkap er nog op had zitten, dan is uitschieten niet zo erg. Daar is de beschermkap voor bedoeld!"Wessel Renken" schreef:
Daar ligt het niet aan, ik schiet gewoon te vaak uit haha :roll:
Om de woorden van Joost te herhalen: De slijptol zo gebruiken is echt niet nodig.
Zinloos gevaarlijk als je het mij vraagt.
Klussen is langer leuk als je zelf heel blijft.
Succes met de afbouw! Je tunnelframe ziet er mooi stevig uit. Hopelijk kun je hem goed verbinden met het chassis.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wessel Renken
- Elite lid
- Berichten: 265
ik kreeg de slijptol vanaf de voorkant in m'n vinger, dus ookal zat de kap er wel op had ik me alsnog gesneden, ik moest in een vrij lastige positie slijpen met een half slapende kop aangezien ik hele dagen werk en direct daarna met de auto bezig ga zodat ik eigenlijk weinig vrije tijd heb om tot rust te komen.. beetje risicovol maar ik wil hem graag afhebben, en ben nogal vrij koppig in dat opzicht :mrgreen:
@ k den besten, was dat trouwens sarcastisch bedoeld? haha, want ik heb er wat mij betreft een aardige wandelstok van gemaakt :mrgreen: de bedoeling was om de pook een beetje ratrod achtig te maken, komt trouwens ook nog een leuk knoppie op maar dat zul je later nog zien!
ik ben momenteel bezig met de pedalen te verplaatsen, begint er al goed uit te zien.
ik ga trouwens gebruik maken voor een gaskabel ipv een mechanisch systeem aangezien de gasklep een andere beweging moet maken vergeleken met de amazon.
foto's volgen waarschijnlijk morgen!
Instagram @wess.gt
www.rollhard.co.uk/blogs/news/saving-the-amazon
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- k den Besten
- Premium lid
- Berichten: 149
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erik Ciesluk
- Platinum lid
- Berichten: 1286
"Wessel Renken" schreef:
@ Erik, K den besten en Lars
ik kreeg de slijptol vanaf de voorkant in m'n vinger, dus ookal zat de kap er wel op had ik me alsnog gesneden, ik moest in een vrij lastige positie slijpen met een half slapende kop aangezien ik hele dagen werk en direct daarna met de auto bezig ga zodat ik eigenlijk weinig vrije tijd heb om tot rust te komen.. beetje risicovol maar ik wil hem graag afhebben, en ben nogal vrij koppig in dat opzicht :mrgreen:
@ k den besten, was dat trouwens sarcastisch bedoeld? haha, want ik heb er wat mij betreft een aardige wandelstok van gemaakt :mrgreen: de bedoeling was om de pook een beetje ratrod achtig te maken, komt trouwens ook nog een leuk knoppie op maar dat zul je later nog zien!
ik ben momenteel bezig met de pedalen te verplaatsen, begint er al goed uit te zien.
ik ga trouwens gebruik maken voor een gaskabel ipv een mechanisch systeem aangezien de gasklep een andere beweging moet maken vergeleken met de amazon.
foto's volgen waarschijnlijk morgen!
Een ongeluk zit in een klein hoekje, maar een slijpschijf bedien je met twee handen.
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wessel Renken
- Elite lid
- Berichten: 265
haha dat bedoelde ik, het is een beetje dit idee:
schakelt opzich wel lekker, heb het effe uitgeprobeerd door de stoel erbij los in te zetten :mrgreen:
en aangezien ik groot fan ben van hot/rat rods moest en zou ik er iets van mee moeten nemen in mijn auto haha
Instagram @wess.gt
www.rollhard.co.uk/blogs/news/saving-the-amazon
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.