Brandstof loopt uit de carburateur
- Bas Scholte in 't Hoff
- Premium lid
Minder
Meer
17-04-2017 22:37 #168306
door Bas Scholte in 't Hoff
Beantwoord door Bas Scholte in 't Hoff in topic Brandstof loopt uit de carburateur
Hallo,
Dank voor je tip Ruud.
Ik rijd veel in m'n auto, de benzine is hooguit een paar weken oud. Pingelen (is dat hetzelfde als de kleppen goed horen?) Ik hoor het vooral laag in de toeren.. bij even wat doortrekken (3500/4000 toeren).. klinkt het minder door.
Dank!
Bas Scholte in 't Hoff
Dank voor je tip Ruud.
Ik rijd veel in m'n auto, de benzine is hooguit een paar weken oud. Pingelen (is dat hetzelfde als de kleppen goed horen?) Ik hoor het vooral laag in de toeren.. bij even wat doortrekken (3500/4000 toeren).. klinkt het minder door.
Dank!
Bas Scholte in 't Hoff
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Cor Kraaijeveld
- Platinum lid
- Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Minder
Meer
17-04-2017 22:45 #168307
door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic Brandstof loopt uit de carburateur
Bas, heb je nu ook ontdekt wat de oorzaak van de lekkage was en zo ja, wat heb je gedaan om het in de toekomst te voorkomen? als hulp voor andere leden...
gr. Cor.
gr. Cor.
- Bas Scholte in 't Hoff
- Premium lid
Minder
Meer
18-04-2017 07:22 #168309
door Bas Scholte in 't Hoff
Beantwoord door Bas Scholte in 't Hoff in topic Brandstof loopt uit de carburateur
Hallo Cor,
Ik heb foto's hierboven bijgevoegd (een van de vorige Posts). Ik heb de luchtfilters + bovenzijde van SU's gedemonteerd. De boel heel goed schoongemaakt (met oa wasbenzine/stikkerverwijderaar) en weer gemonteerd.. wat nu het euvel was?? Ik vermoed dat een van de naalden niet meer goed terugging en/of dat de kamers overliepen van de benzine. Ik heb geen gaatjes of lekke slangen kunnen ontdekken...
Groet en dank.
Bas
Ik heb foto's hierboven bijgevoegd (een van de vorige Posts). Ik heb de luchtfilters + bovenzijde van SU's gedemonteerd. De boel heel goed schoongemaakt (met oa wasbenzine/stikkerverwijderaar) en weer gemonteerd.. wat nu het euvel was?? Ik vermoed dat een van de naalden niet meer goed terugging en/of dat de kamers overliepen van de benzine. Ik heb geen gaatjes of lekke slangen kunnen ontdekken...
Groet en dank.
Bas