sleepoog set voor Amazon
- Erik Ciesluk
- Platinum lid
Dacht die spoorstang anders over, helemaal krom en het reed dus voor geen meter meer.
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Ronald Damme (GAST)
- Platinum lid
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Erik Ciesluk
- Platinum lid
"Rob Spoon" schreef:
Een stang van anderhalve centimeter dik, een kleine meter lang en een auto van over een ton, da´s niet dik.
Nou haal je bumpersteunen en spoorstangen door elkaar.. of niet?
Maar die 1.5 cm spoorstang is nog hol ook, totaal niet berekend op 'dwarse' krachten, logisch dat dat niet wil.
De bumpersteunen zijn lomp genoeg, maar toch lijkt me de kans op beschadigingen aan de bumper zelf vrij groot..
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Johan Geers
- Platinum lid
Kun je op de manier slepen zoals het in de manual vermeld staat zonder aan de bumpersteunen te komen.
succes
Johan Geers
- Ronald Damme (GAST)
- Platinum lid
En uit eigen ervaring, je kan er Aan snokken. De winterstalling van mij is een open kapschuur, deze is het laagst van de hele boerderij. Daar loopt dus al het water naartoe, dus de ondergrond is daar heel nat. In het voorjaar kan ik altijd net mijn wielen van het verharde uitkomen, waarna hij met zijn buik op de grond ligt.
Vervolgens trekken we hem dan aan de bumpersteunen eruit, soms met een jeep, soms met een trekker. Nooit iets aan de bumpersteunen gezien.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- 11654-dummy
- Elite lid
- Amazon 1968, Puch 1957, Solex 62, yamaha fs1 77
Sorry