VKB 2017, ik heb er zin in!
- Mathieu van den Bosch
- Platinum lid
Edwin Tigelaar schreef : ik vraag me af of het afschaffen/halveren van de entreeprijs wel zoveel meer bezoekers aantrekt. Het “ tientje” entree zou voor mij in ieder geval niets uitmaken.
De entreeprijs zal voor mij niet uitmaken of ik wel of niet kom. Wel de afstand die ik moet afleggen, 400 km ( heen en terug) vind ik te veel. Zou het in de omgeving van Utrecht zijn zou ik zeker komen.
www.nederlandseluchtvaart.nl/forums
Volvo 142E 1971.
Volvo 144DL 1972.
Volvo 144GL 1973.
Citroen DS21 1970.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Edwin
- Elite lid
Afstand blijft altijd een dingetje. Voor mij is het ook (ruim) 200 km enkele reis. Persoonlijk heb ik daar niet zo’n moeite mee. De rit er na toe en terug naar huis is voor mij onderdeel van het feestje.
Groet Edwin
Volvo Amazon P131 B20 ’68
- René Minnebo
- Platinum lid
Paul Franse schreef : De bedoeling van het gratis parkeren voor Volvo's is tweeledig; het stimuleert mensen om met hun Volvo naar de beurs te komen, en daar aangekomen wordt op type geparkeerd waardoor als het ware één groot openlucht Volvo museum ontstaat. Ik weet dat velen een uurtje extra uittrekken om op de parkeerplaats rond te kijken...En ja, dat geldt voor alle Volvo's ongeacht of de bestuurder lid is van een vereniging of niet, en of het een klassieke Volvo betreft of niet. Dat is namelijk ondoenlijk om te controleren bij de entree van de parkeerplaats. Overigens is er een steeds grotere samenwerking met ons Zweedse zustermerk Saab, daarom mogen ook Saab's gratis parkeren. Wij als organisatie zijn bezig met het VKV bestuur om te kijken wat er mogelijk is met het entreegeld voor VKV leden. De opmerking van het entreegeld voor standhouders neem ik mee in de evaluatie van de beurs.
Met vriendelijke groet,
Paul Franse, Volvo Klassiekerbeurs
Dat begrijp ik, ik trek er ook nog minimaal een uur voor uit om daar rond te lopen. Maar is er wel is geturfd hoeveel niet volvo's er parkeren. Volgens mij valt dat best wel mee. En met een club die een clubkas heeft waar je u tegen zegt zou ik zeggen maak geen onderscheid en parkeren is voor die 2 dagen gratis voor elk merk. Het gaat mij om het principe.
Of de entree 5 euro of 10 euro is lijkt mij helemaal niet interessant.
Het feit dat de club geld heeft, wil nog niet zeggen dat ze dat moeten aanwenden voor dit soort dingen? Het volgende voorstel kan dan zijn dat alle bestaande leden geen contributie meer hoeven te betalen, want de club heeft geld genoeg?. Geen argument dus in mijn ogen, sorry!.
Je krijg voor het lidmaatschap van de club echt wel genoeg voordelen in mijn ogen, inclusief de organisatie van die fantastische beurs, de grootste of één van de grootste in de wereld en met een entreeprijs uit de 80'er jaren!
Als er genoeg vrijwilligers waren voor het idee om één of twee steunposten in het land te maken met een brug en wat gereedschap, krijgen we waarschijnlijk ook nog te horen dat de steunpost voor sommigen te ver weg is?
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
- Rudi
- Platinum lid
groeten,
Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
- René Minnebo
- Platinum lid
- René Kruter
- Senior lid
- Daniel Jacobs
- Elite lid
Always remember the world is full of nice people ... if you can't find one, be one .....
- Daniel Jacobs
- Elite lid
Always remember the world is full of nice people ... if you can't find one, be one .....
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl