VKB 2017, ik heb er zin in!
- Niek de Boer
- Platinum lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Ik wil me trouwens nog even aansluiten bij de complimenten van de dames die de kleintjes vermaakten, mijn kleindochter heeft eindeloos zitten kleuren en had het geweldig naar haar zin!
(De 938 kilometer die ik heb afgelegd om de VKB te bezoeken waren het dubbeldik waard!)
Ik zag trouwens ook een behoorlijk contingent leden van de Volvo Club de France op de beurs en ik kwam op het parkeerterrein zelfs de secretaris van de VCF tegen!
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
- Rob Baeten
- Platinum lid
Ed van der Zee schreef : Ziek
Wat ik wel erg vind, is dat in de drukte na einde markt een 'gast ' de kentekenplaat van mijn Zuid-Afrikaanse 144E heeft gejat.
Tenminste ik verwacht hem niet op de 50 meter rijdend te hebben verloren....
Juist op de VKV, waar ik voor de 5e keer stond, had je deze praktijken niet, helaas dus gisteren wel.
Wat beweegt zo'n geest ??
Jezus Ed wat is dit shit. Ik hoop dat het persoon die de plaat " gevonden " heeft en dit mogelijk allemaal leest zich gaat bedenken er een postzegel op plakt en hem aan je terug stuurt, dat zou wel karakter tonen.
- Rudi
- Platinum lid
Ed: wat rot, zeker omdat het onvervangbaar is. Helaas hoor ik elk jaar weer dat er diverse delen verdwijnen van de stands, dit jaar ook weer.
groeten,
Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
- Paul Schaap
- Platinum lid
Twee jaar geleden had ik ook een kraam gehuurd en ook toen is er iets gejat (ben vergeten wat dat was en dat is voor mijn gemoedsrust een goed teken).
Heel vervelend omdat de sfeer zo gemoedelijk is eigenlijk.
Natuurlijk niet te vergelijken met de nr.plaat van Ed: inderdaad: een zieke en zielige actie.....
- Thom Fransen
- Elite lid
Wat mij wel vorig jaar al verbaasde is dat je als lid wel entregeld moet betalen terwijl als ik het voorwoord in het clubblad van ons opperhoofd Louis lees het geld blijkbaar tegen de wanden klotst bij de club.
Ben lid van verschillende merkenclubs (o.a. Alfaclub) en daar is altijd voor minimaal 1 of zelfs 2 personen de entré op het jaarevenement gratis.
Echt belachelijk dat nummerbord! Is blijkbaar een trend bij veel beurzen die ik echt niet snap. Aan zo een souvenier kun je in mijn ogen nooit plezier hebben.
Thom
The difference between men and boys is the price of their toys
- Ernst Sangen
- Moderator
- Marcel van Soest
- Elite lid
Het lidmaatschapskaartje heeft nu een zeer beperkte toepassing. Omdat de VKB tegenwoordig geheel onder de vleugels van de VKV valt en in het kader van een goede toepassing van de tegoeden van de vereniging wil ik voorstellen dat leden, op vertoning van dat kaartje uiteraard, 50% korting krijgen op de toegangsprijs van de Volvo Klassieker Beurs.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Adriaan Nagel
- Elite lid
Voor standhouders moet het ook lucratief zijn om op de beurs te staan.
Stel je voor dat die op een gegeven moment wegblijven, waar blijft dan de aantrekkelijkheid van de VKB?
122S
C70 Cabrio Soft