VKB 2017, ik heb er zin in!
- Ed van der Zee
- Platinum lid
Vind de VKB wel heel gezellig en merk dat ik nauwelijks iets van de andere stands heb kunnen zien...
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo
- Platinum lid
- Paul Schaap
- Platinum lid
Misschien is het redelijk als standhouders niet ook nog eens 2 x entree hoeven te betalen, voelt voor mij wat overbodig; als standhouder kan ik nl. nauwelijks iets van de rest van de beurs zien....
Complimenten overigens voor sfeer en organisatie!
En als ik lid ben van 3 van deze clubs? Dan betaalt men mij als ik kom, hi , hi ?
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
- Hansw
- Platinum lid
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
- Edwin
- Elite lid
ik vraag me af of het afschaffen/halveren van de entreeprijs wel zoveel meer bezoekers aantrekt. Het “ tientje” entree zou voor mij in ieder geval niets uitmaken. Menig beurs/tentoonstelling moet je meer betalen om binnen te komen, waarbij dan ook vaak nog voor het parkeren betaald moet worden.
Groet Edwin
Volvo Amazon P131 B20 ’68
Same here en het betaald parkeren is voor Volvo's dus al door de club afgekocht.Edwin Tigelaar schreef : ik vraag me af of het afschaffen/halveren van de entreeprijs wel zoveel meer bezoekers aantrekt. Het “ tientje” entree zou voor mij in ieder geval niets uitmaken. Menig beurs/tentoonstelling moet je meer betalen om binnen te komen, waarbij dan ook vaak nog voor het parkeren betaald moet worden.
Dan zou ik het inderdaad eerder logisch vinden dat standhouders naast standhuur niet ook nog entree betalen. Zij maken de beurs! Dus ook nog dank aan alle standhouders bij deze.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- René Minnebo
- Platinum lid
Lars Rengersen schreef :
Same here en het betaald parkeren is voor Volvo's dus al door de club afgekocht.Edwin Tigelaar schreef : ik vraag me af of het afschaffen/halveren van de entreeprijs wel zoveel meer bezoekers aantrekt. Het “ tientje” entree zou voor mij in ieder geval niets uitmaken. Menig beurs/tentoonstelling moet je meer betalen om binnen te komen, waarbij dan ook vaak nog voor het parkeren betaald moet worden.
Dan zou ik het inderdaad eerder logisch vinden dat standhouders naast standhuur niet ook nog entree betalen. Zij maken de beurs! Dus ook nog dank aan alle standhouders bij deze.
Ik ben lid en heb een volvo. Betaal ik dus wel entree en geen parkeergeld.
Ik ben lid en kan niet met mijn volvo ik moet parkeergeld betalen.
Nu ben ik geen lid van de club en kom met een volvo, dankjewel volvo club ik kan gratis parkeren.
Dat kan toch niet of wel
- Paul Franse
- Platinum lid
Met vriendelijke groet,
Paul Franse, Volvo Klassiekerbeurs
Life is what you make it!