Revisie Voortrein amazon
- Marc Schunck
- Elite lid
T was nog een aasrdig gevecht om de oude bussen er uit te krijgen maar t is gelukt. Met een grote lijmklem en dop (36 mm) eerst de binnenste bus eruit geperst. Vervolgens kun je t rubber er zo uit trekken. Daarna een metalen dop die ze oa gebruiken bij hekwerken en een bankschroef. het laatste stukje met een 1 inch dop eruit geduwd (deze pas net zo strak als een nieuwe bus, dus niet te ver erin duwen!!). Het laatste zetje met een tang. Ik heb veel WD40 gebruikt tijdens het perswerk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erik Ciesluk
- Platinum lid
- Berichten: 1286
Niet het gene wat ik wilde horen maar ik was er al bang voor. Van het weekend een andere vooras opgehaald die ik nog had liggen, hopelijk zijn de gaten van die draagarmen wel geschikt.
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Platinum lid
- Berichten: 1899
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erik Ciesluk
- Platinum lid
- Berichten: 1286
"Niek de Boer" schreef:
Ik ken dit probleem van Eric niet.Andere draagarmen proberen .Vastlassen verdient niet de schoonheidsprijs.
Ha Niec ( ) Vastlassen gaat volgens mij ook niet werken omdat dan de nieuwe rubbers wegsmelten.. (ik ga voor rubber, niet voor PU)
Ik heb nog niet de tijd gehad de andere vooras te demonteren, had wat anders te doen; stond vandaag midden op straat stil omdat m'n pook los in de versnellingsbak lag. Sorry mede-weggebruikers. Ik was net achteruit m'n oprit afgereden, wilde naar z'n 1 schakelen: niks. Alsof ik in de soep aan het roeren was. Bleek uiteindelijk de kunststof ring die de pook in de versnellingsbak moet houden in 3 stukken te liggen. Die dus maar vervangen vanavond.
Nu weer on-topic
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
- Berichten: 1725
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
De fouten zijn trouwens ook in de tabel overgenomen die hier op t forum is te vinden, dus let op als je hiermee werkt.
Ook de schokbrekers (Bilsteins) zitten eronder. Ik vroeg me af hoe vast je de moeren hiervan moet aandraaien?
Ook ben ik nog op zoek naar de aanhaalmomenten voor de bouten vooras - body.
Bijgaand wat pics:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
- Berichten: 1725
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Richard van Wees
- Junior lid
- Berichten: 37
Ben verbaasd dat die aanhaalmomenten niet schijnen te kloppen.
Kan het niet echt vinden of er al eerder over geschreven is.
Mijn vooras is inmiddels naar de poedercoater toe.
Ben nog behoorlijk druk geweest om hem aan de binnenkant schoon
te krijgen en de afvoerkanalen weer open te maken.
Er kwam ongeveer 1,5 kilo aan grond vermengd met olie uit.
Wat betreft de schokbrekermoeren, wat Arno zegt klopt dit geeft Koni ook aan bij de gebruikshandleiding.vooras amazon. [attachment=4387]voorasamazon.jpg
VKO-Shop medewerker - dinsdagavondploeg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
@ Richard, is de vooras ook aan de binnenkant gepoedercoat? Ik heb de mijne zo goed mogelijk schoongemaakt en er penetrol in gespoten
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.