draagarmrubbers vervangen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-03-2006 16:16 #79437
door
Beantwoord door in topic draagarmrubbers vervangen
Het is wel moeilijk. Materiaalkosten zijn ongeveer 550 euro, naar schatting.
<BR>
Maar arbeid is duur, helaas...
<BR>
Maar arbeid is duur, helaas...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2006 06:51 #79436
door
En een andere 140 kopen en daar dan de goede onderdelen van die van jou opzetten?
Er zijn volgens mij wel plaatsen waar je voor een weekend ofzo sleutelruimte kunt huren.
Er zijn volgens mij wel plaatsen waar je voor een weekend ofzo sleutelruimte kunt huren.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2006 16:56 #79435
door
Misschien kun je een komlete voor en achteras kopen, dat neemt stukken minder ruimte in beslag dan een complete auto.
1000E is wel veel ja, maar als het een moderne auto was geweest dan kunnen de kosten ook hoog oplopen, plus het risico op storingen enzo, daarbij komt ook nog kijken dat een moderne auto niet waarde vast is.
Dus ik zou niet twijfelen over het weg doen, maar gewoon repareren, dan kun je weer een paar jaar vooruit.
1000E is wel veel ja, maar als het een moderne auto was geweest dan kunnen de kosten ook hoog oplopen, plus het risico op storingen enzo, daarbij komt ook nog kijken dat een moderne auto niet waarde vast is.
Dus ik zou niet twijfelen over het weg doen, maar gewoon repareren, dan kun je weer een paar jaar vooruit.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2006 17:06 #79434
door
Ter info: inmiddels is besloten om de 144 tóch te laten repareren. It's a shit load of money, but hey, money makes the world go round!

- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2006 17:38 #79433
door
Gefeliciteerd, veel plezier dadelijk in je gerepareerde volvo!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2006 18:54 #79432
door
<i>Oh ja, als het om te bovenste gaat, schijnt het aan te bevelen te zijn om teflon bussen te plaatsen in plaats van rubbers. Hij schijnt daar een stuk strakker van te gaan rijden en sturen. Ze zijn iets duurder qua aanschaf, maar ik heb ze toch ook maar geplaatst. </i><br>Ik zou persoonlijk geen teflon nemen, maar poly urethaan (PU). Teflon is erg hard en geeft veel geluid door (maar stuurt wel lekker strak). PU is zachter dan teflon, maar behoudt wel het strakke stuurgedrag. Er zijn veel goedkope soorten (merkloos) en enkele duurdere soorten die ook garantie geven. Mocht je PU ophangbussen zoeken: info@tinustechniek.nl
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2006 13:04 #79431
door
Dan heb ik ook goed nieuws.
Wanneer je in de buurt van Worden woont, weet ik wel een fijn adres om ook zelf te sleutelen, onder deskundige begeleiding.
stuur maar een mailtje als je het wat lijkt
joepnoordman@planet.nl
Wanneer je in de buurt van Worden woont, weet ik wel een fijn adres om ook zelf te sleutelen, onder deskundige begeleiding.
stuur maar een mailtje als je het wat lijkt
joepnoordman@planet.nl
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2006 13:09 #79430
door
ik bedoelde dus WOERDEN bij Utrecht.
Wij hebben daar een soort sleutelclubje.
met onderdelen en brug.
Ik heb daar zojuist mijn voortreinrubbers vervangen, bij mij zat er niks vast, kan dus ook....
Deze club is vooral gericht op het zo goedkoop mogelijk en vooral veilig en betrouwbaar op de weg houden van je oudere Volvo.
Veel van de auto's zullen geen schoonheidsprijs winnen, maar zijn prima onderhouden
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen!!!!
joepnoordman@planet.nl
Wij hebben daar een soort sleutelclubje.
met onderdelen en brug.
Ik heb daar zojuist mijn voortreinrubbers vervangen, bij mij zat er niks vast, kan dus ook....
Deze club is vooral gericht op het zo goedkoop mogelijk en vooral veilig en betrouwbaar op de weg houden van je oudere Volvo.
Veel van de auto's zullen geen schoonheidsprijs winnen, maar zijn prima onderhouden
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen!!!!
joepnoordman@planet.nl
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2006 16:16 #79429
door
Wat wil je nog voor hem vangen ?
Ik zou een aantal reservedelen voor mijn 145 kunnen gebruiken.
Ik zou een aantal reservedelen voor mijn 145 kunnen gebruiken.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2006 17:27 #79428
door
Als je goed had gelezen, had je kunnen lezen dat we hem laten maken. Maar voor 3000 euro mag je hem komen halen!