Kachelkraan
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar hoe krijg ik dat pdf je geupload.
ik heb tot op heden alleen gebruikers rechten...
gr. ron
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
met dit draadje moet het inderdaad lukken...
succes.
laat even horen of je er wat aan denkt te hebben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is hele goede info Ron, op detail zal het iets verschillen maar waar ik vooral blij mee ben is dat je ziet hoe de middenconsole los moet zonder dat je de hele boel "molt".Thnx en blue sky's ;bblauwe schuit schreef : <a href=" www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=43621 "> www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=43621
met dit draadje moet het inderdaad lukken...
succes.
laat even horen of je er wat aan denkt te hebben
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
die twee keer komt omdat ik geleerd heb dat de enige die goed past, de originele kachelradiator van Volvo is. (kost ook flink wat!) Alle andere merken die verkocht worden, worden door Nissens gemaakt en die past erg slecht.
het vervangen kost je een uurtje of 8 a 10. Mocht je ergens tegenaanlopen tijdens deze fijne actie, PB me dan maar ff.
Succes!
Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar dan kan het dus ook nog ruitensproeiervloeistof zijn, met een lek slangetje, niet?Of hebbie van die oranje/roze rommel in het vaatje?Chilm schreef : omdat het blauw is en zoet smaakt Bas. Dacht eerst ook dat het door overvloedige regenval en lekkage kwam, niet dus, gezien het kvs is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groetjes Co.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.volvoclub.org.uk/faq/HeaterCoreReplacement.htm "> www.volvoclub.org.uk/faq/HeaterCoreReplacement.htm
en een aanbeveling voor het koelsysteem:
<a href=" www.volvoclub.org.uk/faq/Cooling.html#Su...OverheatingIncidents "> www.volvoclub.org.uk/faq/Cooling.html#Su...OverheatingIncidents www.volvoclub.org.uk/faq/HeaterCoreReplacement.htm ">
by "lessons learned":
Lessons learned:<div>
- Assume that your cooling system components have a limited lifespan. Replace them according to an intelligent schedule. I replace hoses and water valve every eight years and the radiator at year ten. I replace the water pump either at a convenient maintenance interval or when it starts leaking at the seal.