Onderhoudsvragen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2008 13:40 #1212935 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klopt.

thuur schreef : Volgens mij is dit het profiel van Wytze. Ik zie echter geen lijst, ook niet als ik op de afbeelding klik?<a href="/user/833"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/user/833

Klopt, dat is hem.
Daarnaast was ik vergeten de link daadwerkelijk te plakken, ik heb het aangepast, hij staat er nu wel,<a href=" members.home.nl/volvoforlife/v700images/prijslijst/ " target="_blank"> maar hier ook. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-10-2008 01:19 #1215647 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank en nog een rooster?

Baseman schreef : Het roostertje kun je ook vastzetten zonder de paravan te verwijderen.Pak een koker technobond en mik tussen de spijlen door net op de rand van het roostertje (natuurlijk wel op een plaats waar je het later niet meer ziet) en trek het roostertje met een ijzeren haakje naar boven.Span een draadje over de auto heen, aan het sleep oog voor, en hang het haajke eraan op. Dit laatste om te voorkomen dat je een uur over je auto gebogen staat.
Overigens heet de beste man Wyzte Broerze, en zie je naast een plaatje ook een prijslijst <a href=" members.home.nl/volvoforlife/v700images/prijslijst/ " target="_blank">achter deze link.
Reactiestangrubbers 7 euro per stuk, 4 nodig.Stabilisatorstangrubber ( 7 euro, twee nodig) en steuntje (16 euro, twee nodig)zou ik ook maar gelijk doenDie verticale stangetjes, moet je hem effe voor mailen, die vind ik in de lijst zo gauw niet terug.
&#160;

Bedankt!
Nog even over het rooster. Vandaag de parafaan losgemaakt. Wat beginnende roest gevonden (bitumen zat niet goed, liep water onder; schoongemaakt en staat nu in de roestomvormer). Dankzij de uitstekende foto's in dit dagboek: <a href="/?q=node/9604"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/?q=node/9604  ook wat steun in de rug gehad. Ik ben echter nog een rooster tegengekomen. Exact hetzelfde gaas, maar dan korter, als wat bij mij loszit, echter dit stuk leek te zitten onder de zwarte kap op de bitumenplaat aldaar (zie laatste foto in dagboek).
Wat is het nut van dit rooster? Ik kan echt niets bedenken, dus loont de moeite om het weer vast te zitten, of hoort het er niet thuis?
Tweede vraag: is het rooster zwart of alu-kleurig origineel?
&#160;
Gr

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-10-2008 08:09 #1215649 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rooster
Kan het zijn dat het tweede rooster over de opening boven de kachelmotor zat ? Volgens mij is het niet origineel en heb je aan het rooster onder de spijlen van de paravent genoeg.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-10-2008 21:31 #1215718 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic toch origineel?

henk 940LPT schreef : Kan het zijn dat het tweede rooster over de opening boven de kachelmotor zat ? Volgens mij is het niet origineel en heb je aan het rooster onder de spijlen van de paravent genoeg.

Nee, het ligt echt aan het begin onder de zwarte kap. En exact hetzelfde materiaal als het andere rooster, maar dan iets groter. Ik heb het teruggeplaatst en met 4 dotjes siliconenkit vastgezet op de oude Sikaflex.
Inmiddels was het parafaanrooster schoon en kon ik duidelijk zien dat het oorspronkelijk zwart is geweest. De onderkant zag er nog top uit, dus ik heb het rooster op de kop teruggeplaatst.
&#160;
Gr

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC