Onderhoud algemeen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2007 23:29 #1181086 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb ik ook.

Net als VADIS, Michells on demand system, Olyslager en nog wat van dat spul.

Maar ik doelde meer op het feit dat er een deel van het forum "ontbreekt" voor niet leden, er zijn dus categorieen waar je als forummer niet in kan, en als lid wel.

Daarnaast zou je eens kunnen kijken in de documentatiedatabase, de linker button bovenaan.

Vervelend gezegd is alles waar je daar op klikt en ziet, dus voor jou toegankelijk, alles waar je een melding vondt dat je er niet in mag....enfin...het lijkt me duidelijk.

Er zijn ook dingen die je helemaal niet ziet, zoals een item inbouwhandleidingen, waar al een en ander in staat, maar die steeds wordt aangevuld.

Nog een heel groot bijkomend voordeel van lidmaatschap, is het feit dat je bij wijze van spreken  op een sleuteldag niet alleen op de koffie mag komen, maar er ook een brug voor je gereserveerd kan worden en er deskundig personeel rondloopt die je kan bijstaan.
Kleppen stellen kon ik zelf niet, heb ik op een sleuteldag 'geleerd' der derde keer zelf gedaan, bij Carlo zijn ze weer aan de beurt.  Grapje kost als je het laat doen over de 100 euro, om van de dealerprijs maar te zwijgen.
Feitelijk kost een klepdekselpakking maar 9 euro, de plaatjes rond de 2 euro en dan is het met lidmaatschap meegerekend, bij elkaar nog steeds goedkoper dan laten doen.

Sleuteldagen is 1, maar er zijn ook toer en puzzelritten en er wordt verder nog wel eens een en ander onder leden georganiseerd. 

Maar het is maar een voorbeeld, overweeg het voor jezelf.

Uiteraard ben je van harte welkom op een sleuteldag, dan kun je zien hoe het er daar aan toe gaat. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-10-2007 01:02 #1181090 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nja, ik sleutel op school

Nja, ik sleutel op school dus geregeld en hier in de stad ligt de doe-het-zelf garage (brug huren voor 6 euro per uur) (4 en 2 kolom).

Maar de reden achter dit topic is meer om te zien of het reeel is om een Volvo 740 te kunnen rijden. Natuurlijk verdien je niet veel als 19 jarige met een vakantiebaantje. De kosten zullen wel gedeeld worden aangezien ik hem met mijn broer van 18 jaar wil delen (idem voor salaris). Veel kilometers zullen we niet maken. Ik zoek dus gewoon een auto die in zijn prijsklasse comfortabel, luxe, degelijk is. Maar daar moet je een hoog verbruik en relatief veel wegenbelasting mee voor lief nemen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2007 00:21 #1182030 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Advertentie

Nu zie ik dat dezelfde volvo nogsteeds op marktplaats staat alleen voor 900 ipv 1250.

<a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...%26fs%3D1%26xref%3D1 " target="_blank">Hier staat de AD.

Nu ben ik benieuwd wat eraan scheelt dat deze nog niet weg is aangezien de prijs niet hoog is als ik van de foto's uitga. Ik heb al contact opgenomen met de eigenaar of het injectie of carb betreft.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC