960/V90 handgeschakeld of automaat??
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-11-2024 19:25 #1476222
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic Bij elkaar liggen en wennen
Kom op zeg, het is geen stelletje met een prille verkering hoor. Broodje aap/indianen verhaal. Dat kan alleen een echte deskundige bedenken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wim de Jong
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2025 17:23 #1476499
door Wim de Jong
Beantwoord door Wim de Jong in topic Mijn V90, handgeschakelde versnellingsbak.
Het verhaal, beschreven in de post van Piet in het begin, was mijn V90.
Deze lekte koelvloeistof, en besloot hierop de koppakking te laten vervangen, incl groot onderhoud. Hier heb ik geen moment spijt van gehad.....de V90 rijdt nog steeds fantastisch, alweer ong 40.000 km na de koppakkingwissel. Het enige wat mij nu een beetje stoort dat bij koude motor de tweede versnelling lastig gaat, erg zwaar. Misschien toch eens overwegen om de bak olie te vervangen. Voor de rest: een hele fijne auto, en inmiddels met 370.000 km een redelijke stand.
Deze lekte koelvloeistof, en besloot hierop de koppakking te laten vervangen, incl groot onderhoud. Hier heb ik geen moment spijt van gehad.....de V90 rijdt nog steeds fantastisch, alweer ong 40.000 km na de koppakkingwissel. Het enige wat mij nu een beetje stoort dat bij koude motor de tweede versnelling lastig gaat, erg zwaar. Misschien toch eens overwegen om de bak olie te vervangen. Voor de rest: een hele fijne auto, en inmiddels met 370.000 km een redelijke stand.
- Wim de Jong
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2025 17:27 #1476501
door Wim de Jong
Beantwoord door Wim de Jong in topic fotoos
hierbij nog wat fotoos
sorry, krijg het niet voor elkaar.
sorry, krijg het niet voor elkaar.
- Wim de Jong
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2025 17:28 #1476500
door Wim de Jong
Beantwoord door Wim de Jong in topic fotoos
Moderators: Jerry Stam