Help.....niet zonder airco te rijden....
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-01-2010 19:21 #1259971
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Weg
Hallo Volvisti
Om trouwens bij het weer van nu te voorkomen dat de auto aan de binnenkant bevriest, laat ik als ik terug ben, vaak even de deuren tegen elkaar open staan. De warme lucht, waar zoals Henk als zegt meer vocht in kan, kan er dan uit. Daarmee verdwijnt ook veel vocht. Dat dan dus niet op de ruit kan neerslaan en bevriezen.
groetjes
Mathy
Via de zwarte kappen in die bakken wordt de lucht normaalgesproken afgevoerd. Maar daarvoor moet de lucht wel weg kunnen. Stop je de bakken te vol, dan ventileert de auto zo goed als niet en beslaat redelijk snel.henk 940LPT schreef : ...ook de bakken achter de achterwielen (kun je van boven bij) ?
Om trouwens bij het weer van nu te voorkomen dat de auto aan de binnenkant bevriest, laat ik als ik terug ben, vaak even de deuren tegen elkaar open staan. De warme lucht, waar zoals Henk als zegt meer vocht in kan, kan er dan uit. Daarmee verdwijnt ook veel vocht. Dat dan dus niet op de ruit kan neerslaan en bevriezen.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-01-2010 20:23 #1259977
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic universol
Universol doet wonderen qua ontvetting!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-01-2010 21:44 #1259988
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Condenswater afvoerbuisjes bevroren?
Een airco heeft volgens mij condenswaterafvoerbuisjes.
Je weet wel als je 's zomers op een parkeerplaats staat dan ligt er een plasje onder na een lange rit.
Maar als het vriest kan het wel eens zo zijn dat je een klotsbakje hebt.
Het kan ook andere rommel zijn die een verstopping heeft gemaakt
Je weet wel als je 's zomers op een parkeerplaats staat dan ligt er een plasje onder na een lange rit.
Maar als het vriest kan het wel eens zo zijn dat je een klotsbakje hebt.
Het kan ook andere rommel zijn die een verstopping heeft gemaakt
Moderators: Jerry Stam