Kreunend Leder. De zweep erover?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2009 22:50 #1246896
door V700 register
<a href=" www.volvorider.web-log.nl "> www.volvorider.web-log.nl </a>
Beantwoord door V700 register in topic Waarom.....
sta ik van deze opmerking niet van te kijken.....Macs schreef : Het ís dat dit het Volvo Forum is, maar anders krijg ik toch wat kinky gedachten hoor...
Leer, zweepje, metaalgekreun....
Grt.
Maurits
<a href=" www.volvorider.web-log.nl "> www.volvorider.web-log.nl </a>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2009 00:39 #1246903
door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Experimenten
Ik merk dat de titel van de draad het gewenste effect heeft: aandacht en een glimlach.
Als ik rechtop ga zitten en beweeg, is het stil. Als ik mijn rug tegen de leuning duw en dan naar links en rechts beweeg kraakt het ergens onderin het frame. Dit is ook ongeveer de beweging die ontstaat bij scherpe bochten.
Ik heb nu het idee dat het óf uit het frame komt waar de leuning aan de zitting zit, óf in het frame waar het aan de rail zit óf de rail aan de auto.
Als ik rechtop ga zitten en beweeg, is het stil. Als ik mijn rug tegen de leuning duw en dan naar links en rechts beweeg kraakt het ergens onderin het frame. Dit is ook ongeveer de beweging die ontstaat bij scherpe bochten.
Ik heb nu het idee dat het óf uit het frame komt waar de leuning aan de zitting zit, óf in het frame waar het aan de rail zit óf de rail aan de auto.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2009 02:02 #1246904
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Goede ervaringen
HG 4 in 1 voor leer HG 4 in 1 voor leer is speciaal ontwikkeld voor het verzorgen van zogenaamde vol-aniline en gedekverfde leersoorten zoals meubelen, koffers en tassen. HG 4 in 1 voor leer is gemaakt op waterbasis. Dit product reinigt en voedt het leer waardoor het leer soepel blijft en perfect beschermd wordt tegen vuil, vlekken en transpiratievocht. Bovendien wordt de kleur en struktuur van het leer verdiept. Smoezelig leer of leer dat behandeld is met andere middelen eerst goed reinigen met HG dieptereiniger voor leer. Laat de schoongemaakte oppervlakken nu eerst 30 minuten drogen. Doe HG 4 in 1 voor leer op een doek of spons en wrijf de ondergrond zachtjes in. Na ongeveer 10 minuten met een zachte doek uitwrijven, zonder druk uit te oefenen. Na behandeling hecht vuil zich niet meer aan het leer en bovendien wordt uitdrogen van het kostbare leer voorkomen.
Gewoon te koop bij bouwmarkt e.d
Ik "spring" altijd gewoon met m'n vuile kleren in de auto, eens in de maand behandelen met HG 4 in 1.
Je verbaast je erover hoeveel vuil eraf komt, ook van het lederen stuur (ben vaak niet in de gelegenheid m'n handen te wassen)
Kraken, echt niet.
Gewoon te koop bij bouwmarkt e.d
Ik "spring" altijd gewoon met m'n vuile kleren in de auto, eens in de maand behandelen met HG 4 in 1.
Je verbaast je erover hoeveel vuil eraf komt, ook van het lederen stuur (ben vaak niet in de gelegenheid m'n handen te wassen)
Kraken, echt niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2009 21:26 #1246995
door V700 register
Grt.
M.
940 2.3 LPT Ltd. Edition (23-01-1998), V90 3.0 ltr. (23-011998) & 480 2.0 GT (1995)
Lidnummer 870
Beantwoord door V700 register in topic Omgangsvorm
Tja... Waar je mee om gaat...Paul schreef : sta ik van deze opmerking niet van te kijken.....
Grt.
M.
940 2.3 LPT Ltd. Edition (23-01-1998), V90 3.0 ltr. (23-011998) & 480 2.0 GT (1995)
Lidnummer 870
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2009 00:18 #1247028
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Voor het geval dat ....
Hallo Bas, Volvisti
groetjes
Mathy
Die krammen zijn redelijk duur bij de dealer, maar bij de automaterialenzaak verkopen ze die krammen per honderd. Kosten niet zo veel.Baseman schreef : Je zou kunnen overwegen 2.5mm2 koperdraad te gebruiken, want ik denk dat je de krammen niet meer hebt?
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam