TomTom houder in ventilatierooster
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-07-2009 01:47 #1242288
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Tip
De bevestiging van de TomTom aan de houder is relatief makelijk na te maken.
Een ring draaien of een gat boren met de juiste diameter, en je klickt de TomTom er zo in.
Houd er wel rekening mee dat de speaker wel achterop zit.

Een ring draaien of een gat boren met de juiste diameter, en je klickt de TomTom er zo in.
Houd er wel rekening mee dat de speaker wel achterop zit.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2009 11:21 #1242344
door Piet van der Plas
Als je op <a href=" www.brodit.com/ "> www.brodit.com de volvo 940 invult is dit centermount clipnr nog steeds beschikbaar.
Ook nog een ander centermount type 852111; ik weet niet wat het verschil is
Beantwoord door Piet van der Plas in topic clipnr
Ik heb clipnr 851893 die ook bedoeld is voor het middenrooster.henk 940LPT schreef : Weet je toevallig het nummer van de clip nog ? En is die clip eigenlijk voor het linker ontwasemingsrooster bedoeld maar gebruik je m in het midden ? Ik kan namelijk alleen een roosterklem van Brodit vinden voor links.
Als je op <a href=" www.brodit.com/ "> www.brodit.com de volvo 940 invult is dit centermount clipnr nog steeds beschikbaar.
Ook nog een ander centermount type 852111; ik weet niet wat het verschil is
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2009 13:05 #1242353
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Klemmen of plakken
Hallo Piet22
De eerste die je noemt wordt geklemd en de tweede wordt op het randje vóór het rooster geplakt. Op de plek dus, waar je ook het originele Volvo pennebakje zou plakken.
Met "volvo 940" kwam ik niet ver, maar ik heb de door jou genoemde bestelnummers in de zoekfunktie (bij Brodit) ingegeven. Als je dan nog eens op het resultaat klikt, wordt er een pagina geopend, waar je een Engelstalige uitleg en wat foto's vindt. Klik daarna op de foto's en je komt op een pagina waar je de foto's beter kunt zien.
groetjes
Mathy
De eerste die je noemt wordt geklemd en de tweede wordt op het randje vóór het rooster geplakt. Op de plek dus, waar je ook het originele Volvo pennebakje zou plakken.
Met "volvo 940" kwam ik niet ver, maar ik heb de door jou genoemde bestelnummers in de zoekfunktie (bij Brodit) ingegeven. Als je dan nog eens op het resultaat klikt, wordt er een pagina geopend, waar je een Engelstalige uitleg en wat foto's vindt. Klik daarna op de foto's en je komt op een pagina waar je de foto's beter kunt zien.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2009 21:22 #1242547
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic TomTom bevestiging aan ventilatierooster....
Beste Henk,
Het heeft even geduurd, maar ik meld het je toch nog maar. De adaptorplaat (tussen bevestiging en TomTom) is inderdaad (iig) van Richter. De bevestiging zelf zit zo stevig aan het ventilatie rooster dat ik deze maar niet heb los gepeuterd, maar vermoedelijk is dat ook Richter. ik ben er wel tevreden over, zit dus in het midden links. Helemaal links heb ik een muntenbakje, daar past de TT dus niet. Bovendien vind ik het handig als mijn vrouw ook een beetje mee kan kijken.
Ik hoop dat je er wat aan hebt! Iets zelf produceren kan wel een netter resultaat geven en precies zoals je het wilt. Succes!
Groet,
Hans.lidnr 54
Het heeft even geduurd, maar ik meld het je toch nog maar. De adaptorplaat (tussen bevestiging en TomTom) is inderdaad (iig) van Richter. De bevestiging zelf zit zo stevig aan het ventilatie rooster dat ik deze maar niet heb los gepeuterd, maar vermoedelijk is dat ook Richter. ik ben er wel tevreden over, zit dus in het midden links. Helemaal links heb ik een muntenbakje, daar past de TT dus niet. Bovendien vind ik het handig als mijn vrouw ook een beetje mee kan kijken.
Ik hoop dat je er wat aan hebt! Iets zelf produceren kan wel een netter resultaat geven en precies zoals je het wilt. Succes!
Groet,
Hans.lidnr 54
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-07-2009 07:58 #1242550
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank
Eenieder harteijk dank, nu even geen tijd om hier verder mee te gaan (ben nu onverwachts bezig met airco) maar hier kan ik tzt verder mee !
Moderators: Jerry Stam