TomTom houder in ventilatierooster

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2009 09:57 #1242041 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gelukkig.

mderijke schreef : Ik zag het ook niet als kritiek, maar ik verklaarde mijn keuze voor dit systeem.

Gelukkig maar.

mderijke schreef : [edit] Ik ben niet zo'n electronica wizzard zoals jij die met losse onderdelen en zo iets mooi in elkaar puzzelt, die PDA oplossing van jou is nog steeds erg mooi in mijn ogen. [edit off]

De iPaq (volledig gedemonteerd en met ductape in een vorm geplakt die achter het panneel paste) is er uit en nu zit er een Becker in zonder achterkant, de rest is nog, zoals ie ontworpen was.
Persoonlijk vind ik Becker Traffic Assist Highspeed II 7934 plezieriger communiceren, heeft er standaard al een MP3 speler in zitten, net als een afbeeldingen kijkert en draait dusWinCE en dus kun je je er lekker mee uitleven. (check dit filmpje:
)Zeker met de USB aansluiting in het frontpaneel, zodat ie er niet meer uit hoeft...;-))

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2009 12:27 #1242046 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oud model

henk 940LPT schreef : Ben een lastig ventje.

No comment.........

henk 940LPT schreef : Vandaar mijn vraag of iemand iets weet en vooral naar ervaringen met bevestigingsmiddelen voor de luchtroosters. Wat ik hier en daar lees is verschillend, weinig te vinden voor de 940.

Dat is het nadeel van een model wat niet meer gemaakt wordt (de auto bedoel ik)
Dit soort aftermarket leveranciers maakt alleen dingen voor courante (meestal nog in produktie zijnde) modellen. Daar zit nu eenmaal de meeste handel in.
Maar een Brodit clip zou één van de beste oplossingen zijn voor wat jij zoekt, of een voet op het dashboard plakken waar je de zuignap op bevestigd (zit ook bij die carcomm bijgeleverd)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2009 12:33 #1242047 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tevreden

Baseman schreef : Persoonlijk vind ik Becker Traffic Assist Highspeed II 7934 plezieriger communiceren, heeft er standaard al een MP3 speler in zitten, net als een afbeeldingen kijkert en draait dusWinCE en dus kun je je er lekker mee uitleven. (check dit filmpje:

)Zeker met de USB aansluiting in het frontpaneel, zodat ie er niet meer uit hoeft...;-))

We hebben al een kleine 4 jaar een TT, we zijn daar aangewend en dat is ook wel prettig en vertrouwd.
De CD speler heeft een MP3 mogelijkheid, CD's kosten geen fluit meer dus ik schuif er wel een MP3 CD in. Maar meestal luister ik naar de radio.
Kortom, wij zijn tevreden met de combi zoals wij hem hebben en daar gaat het tenslotte toch om. Maar jouw set is ook mooi maar daar zitten dingen in die ik niet gebruik dus voor mij is dat niet noodzakelijk. En jij er wel gelukkig mee, dus de conclusie is dat we allebei gelukkig zijn met wat we hebben.............. (en dat is het belangrijkste)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2009 13:32 #1242051 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tav Henk.
Die laatste 4 regels waren meer bedoeld aan het adres van Henk, maar bedankt voor de uiteenzetting....;-))

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-07-2009 00:29 #1242089 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ventilatieroosterklem......
Ha Henk,
Ik houd ook niet van die zuignappen en heb een 3/4 jaar terug bij Hallfords een klemsysteempje voor in het ventilatierooster gekocht voor mijn TT One XL. Dit blijft gewoon zitten als ik de TT weg haal. Voldoet prima, enige nadeel is dat het rooster wel eens wat naar beneden zakt/gericht staat, als gevolg van het gewicht van de TT. Voordeel, de TT zit niet in gezichtsveld voor het raam en is dus ook van buiten af niet (goed) zichtbaar. Dicht bij voor de bediening en geen zonlichtinval mogelijk en niet zoals jij dat noemde van die zuig (nap) zoenen op de ruit. Het dingetje kostte iets meer als een tientje, geloof ik (dat weet ik niet precies meer).
Groet,
Hans van Oostveen, lidnr 54

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-07-2009 07:43 #1242090 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Merk
Hans, weet je ook nog wat voor merk dat was ? Heb wel iets gelezen over HR Richter maar men was daar niet onverdeeld positief over....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-07-2009 22:31 #1242114 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Glad plaatje staal in dashbooard klemmen.
Dag Henk, op de valreep van de vakantie nog zelf aan het knutselen geweest. Van een staalplaatje ong. 1,5 mm dik een rechthoek gezaagd en afgebraamd en met de korte kant in de spleet tussen radioconsole/dashboard en ventulatieroosters geduwd. Ter hoogte van de middelste roosters, daar rust het plaatje bijna over de hele lengte nog op het uitstekende randje van de radioconsole. Het staal is mooi glad en de zuignap die lijkt er goed op te plakken. Sorry ik heb even geen tijd meer om foto's te maken en te uploaden. Morgen op vakantie, kijken of het werkt zoals bedoeld, met name of het staal (gelakt) voldende glad is toch. Bij terugkomst laat ik het weten! Groeten Maarten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-07-2009 12:54 #1242139 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zelf hobbyen
Misschien moet ik ook zelf maar wat gaan hobbyen. Niet iets ergens tussen steken maar een houder voor schroefmontage aan de achterzijde van het rooster vastzetten met een controplaatje met draadgaatjes. Zal vanmiddag wel eens kijken.

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2009 16:33 #1242267 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Wij hebben in onze 940
Wij hebben in onze 940 inderdaad zo'n Brodit clip die in het middelste ventilatierooster wordt geklikt.
Werkt prima!
Kan nu geen foto maken want we zitten met de V90 aan het gardameer.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2009 17:05 #1242270 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rooster
Weet je toevallig het nummer van de clip nog ? En is die clip eigenlijk voor het linker ontwasemingsrooster bedoeld maar gebruik je m in het midden ? Ik kan namelijk alleen een roosterklem van Brodit vinden voor links.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC