TomTom houder in ventilatierooster
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gelukkig maar.mderijke schreef : Ik zag het ook niet als kritiek, maar ik verklaarde mijn keuze voor dit systeem.
De iPaq (volledig gedemonteerd en met ductape in een vorm geplakt die achter het panneel paste) is er uit en nu zit er een Becker in zonder achterkant, de rest is nog, zoals ie ontworpen was.mderijke schreef : [edit] Ik ben niet zo'n electronica wizzard zoals jij die met losse onderdelen en zo iets mooi in elkaar puzzelt, die PDA oplossing van jou is nog steeds erg mooi in mijn ogen. [edit off]
Persoonlijk vind ik Becker Traffic Assist Highspeed II 7934 plezieriger communiceren, heeft er standaard al een MP3 speler in zitten, net als een afbeeldingen kijkert en draait dusWinCE en dus kun je je er lekker mee uitleven. (check dit filmpje: )Zeker met de USB aansluiting in het frontpaneel, zodat ie er niet meer uit hoeft...;-))
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
No comment.........henk 940LPT schreef : Ben een lastig ventje.
Dat is het nadeel van een model wat niet meer gemaakt wordt (de auto bedoel ik)henk 940LPT schreef : Vandaar mijn vraag of iemand iets weet en vooral naar ervaringen met bevestigingsmiddelen voor de luchtroosters. Wat ik hier en daar lees is verschillend, weinig te vinden voor de 940.
Dit soort aftermarket leveranciers maakt alleen dingen voor courante (meestal nog in produktie zijnde) modellen. Daar zit nu eenmaal de meeste handel in.
Maar een Brodit clip zou één van de beste oplossingen zijn voor wat jij zoekt, of een voet op het dashboard plakken waar je de zuignap op bevestigd (zit ook bij die carcomm bijgeleverd)
- V700 register
- Nieuw lid
-
We hebben al een kleine 4 jaar een TT, we zijn daar aangewend en dat is ook wel prettig en vertrouwd.Baseman schreef : Persoonlijk vind ik Becker Traffic Assist Highspeed II 7934 plezieriger communiceren, heeft er standaard al een MP3 speler in zitten, net als een afbeeldingen kijkert en draait dusWinCE en dus kun je je er lekker mee uitleven. (check dit filmpje:
)Zeker met de USB aansluiting in het frontpaneel, zodat ie er niet meer uit hoeft...;-))
De CD speler heeft een MP3 mogelijkheid, CD's kosten geen fluit meer dus ik schuif er wel een MP3 CD in. Maar meestal luister ik naar de radio.
Kortom, wij zijn tevreden met de combi zoals wij hem hebben en daar gaat het tenslotte toch om. Maar jouw set is ook mooi maar daar zitten dingen in die ik niet gebruik dus voor mij is dat niet noodzakelijk. En jij er wel gelukkig mee, dus de conclusie is dat we allebei gelukkig zijn met wat we hebben.............. (en dat is het belangrijkste)
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik houd ook niet van die zuignappen en heb een 3/4 jaar terug bij Hallfords een klemsysteempje voor in het ventilatierooster gekocht voor mijn TT One XL. Dit blijft gewoon zitten als ik de TT weg haal. Voldoet prima, enige nadeel is dat het rooster wel eens wat naar beneden zakt/gericht staat, als gevolg van het gewicht van de TT. Voordeel, de TT zit niet in gezichtsveld voor het raam en is dus ook van buiten af niet (goed) zichtbaar. Dicht bij voor de bediening en geen zonlichtinval mogelijk en niet zoals jij dat noemde van die zuig (nap) zoenen op de ruit. Het dingetje kostte iets meer als een tientje, geloof ik (dat weet ik niet precies meer).
Groet,
Hans van Oostveen, lidnr 54
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-