voorruit zakt weg
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2009 00:08 #1235774
door V700 register
Er zitten er op een aantal (toen) nog achterlichten, glas bij de meesten, een krasloze deur wordt lastig, tenzij ie bovenop staat.Vooral in de bovenste zit nog wel een en ander, omdat niet iedereen het aandurft erin te klimmen.Er staan 3 460 bovenop, met instapverlichting dus als het goed is.Tellerbakken, ja stuk of in de hal gelegd, neem ik aan.
Alle blokken zijn eruit, mogelij kook op het schap.
Gewoon met een tasje met wat tools naar de balie, een onherkenbaar onderdeel laten zien, zeg dat het van een 940 is en ergens bij het stuur zit (of weet ik waar) en je mag het zelf uitzoeken.
Als je definitief die kant op gaat, heb ik een verzoek aan je trouwens.
Beantwoord door V700 register in topic Demontage / Sloop.
't is voor mij ook al even geleden dat ik er geweest ben, dus ik ben ook benieuwd.Ze hadden de laatste keer dat ik er was, twee rijen van twee hoog, ik gok 7 stuks achter elkaar.Daarvan ergens rond de 12 van 7 of 9 serie.Voor interieur hof je er niet te komen, daar liggen uitlaten, intercoolers, achterassen enbrandstoftanks op. Tapijt ook trouwens.Mathy schreef : Ik ben dus erg benieuwd in welke staat die 940's zijn of het luxe of spaarversies zijn en of het sedans of estates zijn.
Er zitten er op een aantal (toen) nog achterlichten, glas bij de meesten, een krasloze deur wordt lastig, tenzij ie bovenop staat.Vooral in de bovenste zit nog wel een en ander, omdat niet iedereen het aandurft erin te klimmen.Er staan 3 460 bovenop, met instapverlichting dus als het goed is.Tellerbakken, ja stuk of in de hal gelegd, neem ik aan.
Alle blokken zijn eruit, mogelij kook op het schap.
Gewoon met een tasje met wat tools naar de balie, een onherkenbaar onderdeel laten zien, zeg dat het van een 940 is en ergens bij het stuur zit (of weet ik waar) en je mag het zelf uitzoeken.
Als je definitief die kant op gaat, heb ik een verzoek aan je trouwens.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2009 17:55 #1235814
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oplossing
Hier staat volgens mij de oplossing:
www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/25044
4 deuren compleet, of ze nou 50 perstuk of samen zijn weet ik niet, maar in beide gevallen lijkt het me slim eens te gaan kijken.
4 deuren compleet, of ze nou 50 perstuk of samen zijn weet ik niet, maar in beide gevallen lijkt het me slim eens te gaan kijken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam