Hoe leg ik een kabel van mijn radio naar de wisselaar achterin?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Jan-Willem
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
(Ten minste, zo ging het bij mijn 740 sedan, mijn 740 estate en mijn 780.)
Groet, Lieme Huib
- V700 register
- Nieuw lid
-
Idem. Ik heb bij m'n 945 met lage achterbank de bank er niet eens uit hoeven halen. Bij mn sedan moest het wel.LHOsinga schreef : vanuit de middeelconsole onder het stuur langs naar de A stijl, naar beneden onder de drempel langs de B stijl naar de achterbank. Achterbank demonteren en ergens achter de bank door een gaatje zien te krijgen en vervolgens de kofferbak in.
(Ten minste, zo ging het bij mijn 740 sedan, mijn 740 estate en mijn 780.)
Groet, Lieme Huib
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Oké,
Bedankt voor de reacties. Is er nog een argument te kiezen voor het linker- of rechtervak qua plaatsing van de wisselaar?
Groet,
Jan-Willem

- V700 register
- Nieuw lid
-
Afhankelijk van: heb je rechts misschien een LPG-vulpijp lopen en: heb je links misschien een motortje van de electrische antenne, voor zover die in de weg zou zitten.
Groet, Lieme Huib
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beide zijn al genoemd: links zit eventueel de electrieke antenne en daar past de wisselaar dan niet meer bij, rechts heb je wel ruimte en als de gasinbouwer een beetje slin geweest is, past een 10-cd sony wisselaar er nog net bovenlangs. Zo zit ie er bij mij sinds een week of twee ook. De kabels liepen ook langs rechts, wat voor mij nog een overweging was voor plaatsing rechts, omdat de kabel niet lang genoeg was (5 meter!!)Jan-Willem schreef : Is er nog een argument te kiezen voor het linker- of rechtervak qua plaatsing van de wisselaar?
Als je toch geen electrieke antenne wil in de toekomst, kan links ook.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tss......Henk, dat doe je toch op een rotonde, bij voorkeur.......henk 940LPT schreef : Er vanuit gaande dat je niet cdtjes wilt wisselen op de vluchtstrook...