Water onder de vloermat
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-
Binnen 24 uur zo'n 20 reacties (met de mijne inbegrepenhenk 940LPT schreef : Iemand was me voor denk ik...

Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-
De plastic bak zat inderdaad ook los maar of dat met mijn lekkage te maken had (bestuurders kant)?
Ik kon eigenlijk niks zien. We hebben de brandslang erop gehad en er kwam niks binnen, wel toen we met de brandslang op het afsluitrubber van de motorkabelboom spoten... terwijl het rubber er nog heel goed uitzag! Misschien toch ergens een scheurtje? Ik heb het afgekit. We zullen zien...ik heb zo mijn twijfels.
Het terugplaatsen van de paravent is best lastig, je moet hem namelijk optillen in het midden om de bevestiging van de middelste bout over het randje te krijgen. Steeds vloog hij uit de klemmetjes bij de ruit...
En dat met al die natte sneeuw vandaag...brrr....

Wordt vervolgd!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar dan zou je aan de passagiers kant ook veel water moeten hebben. Als dat niet het geval is dan zul je ergens een lek in de bodem hebben.
Als ik je advies mag geven dan zou ik wel heel rap dat deel van het interieur eruit halen wan het duurt weken eer de isolatie weer droog is. Volgens mij heb je er geen abs in zitten denk ik? Als dat wel zo is dan zit de computer onder je stoel en als die kort sluit dan is het feest.
Maar goed het interieur verwijderen is een half dagje werk en je kan je stoel er weer in terug plaatsen en gewoon rijden.
Groeten A-J
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Zo moeilijk is het toch niet.henqui schreef : Vandaag heb ik eindelijk de paravent verwijderd, met behulp van een vriend, wel nodig hoor! Ook hebben we de motorkap eraf gehaald, is tenslotte zo gebeurd.
De plastic bak zat inderdaad ook los maar of dat met mijn lekkage te maken had (bestuurders kant)?
Het terugplaatsen van de paravent is best lastig, je moet hem namelijk optillen in het midden om de bevestiging van de middelste bout over het randje te krijgen. Steeds vloog hij uit de klemmetjes bij de ruit...
En dat met al die natte sneeuw vandaag...brrr....
Wordt vervolgd!
Maar het is gelukt.
Hoop dat het nu droog blijft voor je.
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-
Al is het niet meer zo veel lijkt het.
Ergens zit nog een lek.