Dashboard speakertjes demonteren?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ga jij op jouw 940 eerst maar eens kijken over welk pinnetje het gaat en probeer dat er met je plamuurmes maar eens uit te krijgen.....;-)Went het al, 900-luxe?mderijke schreef : Ik gebruik voor dat soort karweitjes meetsal een breed stevig plamuurmes, dat beschadigd minder door het grotere contactoppervlak.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
 Baseman schreef :
Nog effe en jouw auto valt in een andere belastingscategorie....Miquelangelo1969 schreef : Ik heb inmiddels ook D-stijl speakertjes en ben van plan om die ook aan te gaan sluiten.
Zeg, maar waar heb je die vandaan en vooral, are there more, where they came from?
Tja, soms denk ik wel eens, had ik niet gewoon beter een 960 kunnen kopen.... maar ja, ik ben toch ook wel heel erg blij met Skepp!
Ik heb de speakertjes op E-bay gekocht, nieuw inclusief de 4 speakers voor in de deuren.....

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben allang gewend, het was voor mij toch een soort herkenning met mijn "oude" 940 (een 94'er Polar Royal) maar toen had mijn meissie nog geen rijbewijs.Baseman schreef :
Ga jij op jouw 940 eerst maar eens kijken over welk pinnetje het gaat en probeer dat er met je plamuurmes maar eens uit te krijgen.....;-)Went het al, 900-luxe?mderijke schreef : Ik gebruik voor dat soort karweitjes meetsal een breed stevig plamuurmes, dat beschadigd minder door het grotere contactoppervlak.
Maar zij is ook best al wel gewend aan de luxe, maar ze mist het open dak (ik ook) en verder heeft ze nog wel wat wensen. Iets straffere vering, lederen zetels etc etc.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
De D-stijl speakers zijn ook nog te koop bij de dealer. In als ik me niet vergis drie verschillende kleuren. Maar volgens de catalogus kun je ze niet gebruiken in combinatie met een elektrische antenne. Ik ben dus erg benieuwd naar Miquel's ervaringen. Prijs valt dacht ik mee.Baseman schreef :
...Zeg, maar waar heb je die vandaan en vooral, are there more, where they came from?Miquelangelo1969 schreef : Ik heb inmiddels ook D-stijl speakertjes en ben van plan om die ook aan te gaan sluiten.
Er zijn overigens ook B-stijl speakers te krijgen via de dealer. Ook in drie kleuren. Maar tegen een prijs van 125 euro of zo per stuk. Maar dan wel inclusief bekabeling. Die dan weer niet plug-and-play is, omdat de B-stijl speakers pas vanaf modeljaar 1998 te krijgen waren/zijn.
Groetjes
Mathy
PS er zijn ook Dolby Surround- en DTS decoders te krijgen. Niet van Volvo. Maar surround in de auto ... als de passagiers een filmpje zitten te kijken ...